< Tilbake til oversikten

Jippi 12,5 kg

Dolly sa for siden:

Kjenner virkelig at målet nermer seg nå altså

Det laveste jeg har vert etter jeg ble mor er 62,9 det var sommeren 2009 og i dag var jeg 63,0

Jeg var i grunnen fornøyd da, men er ikke det nå.... Skal klare å få av de siste 5 kgene... Jeg har så tynn beinbygning og har ennå mye fett men det blir jo bedre og bedre

Måtte bare hyle det ut:D

Dette har jeg klart på 2 mnd og 3 uker:)

Charlott sa for siden:

Herlig følelse vel :D

langaard sa for siden:

Gratulerer med flott vektnedgang!!:)
Hvor høy er du?

Dolly sa for siden:

jeg er 165 cm...

Dolly sa for siden:

Tusen takk!

Kikki71 sa for siden:

Gratulerer så masse!! Mange kg på kort tid! Kan du skrive litt om åssen du spiser?? Trenger noen tips....!!

Jabba sa for siden:

Utrolig bra!!!

pleiadene sa for siden:

Noen på 60 + her??? År altså, ikke kilo!!!
Undrer meg på om det er vanskeligere for oss godt voksne å gå ned i vekt ... Noen med erfaringer?

Dolly sa for siden:

Det har vel litt å si hvor lenge man har vert overvektig... Jeg har vert slank til jeg ble 20 mamma når jeg var 22 og etter det har det gått litt opp og ned... Jeg var på mitt laveste i 2009 og så har vekta sneket seg på igjen...

Tror hvis man har vert veldig mange år på samme vekt overvekt vil det være vanskeligere å få kroppen til å løsne

Señora sa for siden:

Gratulerer.

Pleiadene: I Hexeberg sin bok leste jeg om godt voksne damer som hadde passert overgangsalderen. De hadde faktisk bedre resultat på lavkarbo de enn det jeg har.

LIBBA sa for siden:

Så flott :)
Gratulerer med super nedgang på den korte tiden. :blomster:
Sterkt jobba :heia:

pleiadene sa for siden:

Å, tusen takk! Da er det håp for meg også! Jeg klarte jo å gå ned fem-seks kilo på fire måneder da jeg startet for et år siden (eller mer???) før jeg begynte på den gale veien igjen. Det er jo ikke mye, når jeg ser hvor fort andre går ned. Men nå er jeg på min femte dag. Tør ikke veie meg, men har det bedre likevel, kjenner jeg. Så da fortsetter jeg med friskt mot!

Señora sa for siden:

Pleiadene: Du kommer til å angre på å ikke tørre å veie deg, så jeg utfordrer deg til å veie deg. Kjekkere å se vekttapet etterpå.

Jeg turde ikke veie meg jeg heller, men jeg ble utfordret og hoppet på vekta etter to dager. Nå lurer jeg på hvor mye jeg faktisk droppet i vekt de to dagene, hehe.

Så: Hopp på vekta, det blir jo ikke verre enn dette, og vekttapet er jo kjempemotivasjon til å fortsette.

pleiadene sa for siden:

He he! Jo. Jeg skal veie meg i morgen tidlig. Så kan mandagene bli min faste veiedag. Man kan jo bli hysterisk også med denne hersens vekta, men jeg tar poenget! Jeg skal. God resten av søndag til deg! Nå skal jeg lage min lavkarbomiddag. Gubben får poteter til, det gjør ikke jeg, men savner det heller ikke.

Señora sa for siden:

Flottings :-). Joda man blir kanskje hysterisk, men men.

Jeg spiste altfor sen frokost, egg og bacon med ost, så jeg er mett enda. Guttene mine har spist kyllinglår og makaroni (orket ikke handle i går, så vi spiser opp det vi har i kjøleskapet). Å ofre poteter, ris og spagetti er ingen sak, det er ikke der smaken i god mat ligger.

Fortsatt fin søndag til deg også. :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.