< Tilbake til oversikten

Interessert i å kjøpe av meg Bob's red mill-brødblanding?

jente20 sa for siden:

har 4 stk "bob`s red mill whole grain low carb bread mix"-som bare ligger her.. jeg er utrooolig kresen på brød-og blir rett og slett ikke helt fortrolig med smaken.. hver pakke veier 453 g.

halkatlala sa for siden:

hvordan er konsistensen på brødet? er det som brød eller er det svampete?

halkatlala sa for siden:

ja, og hvor mye vil du ha for de?

jente20 sa for siden:

er ikke sikker på hvor mye jeg vil ha jeg.. skal se hvor mye jeg betalte for de-som kommer jeg tilbake til deg :)

det er mye fastere og ikke så "bløtt" som alle andre brød av lavkarbo er.. men ikke tørt nok for meg-om du skjønner.. jeg vil det skal være AKKURAT som vanlig brød, men det er det ikke. men det er den beste etterligningen jeg har kommet over til nå da.

jente20 sa for siden:

litt mindre enn 26 betalte jeg, så si at jeg skal ha 26 kroner pr blanding da :)

jente20 sa for siden:

ser det er 130,- for sporingspakke under 10 kg da.. så må plusse på det og-om den skal spores.

halkatlala sa for siden:

ja, det var ingen upris på de brødene. men portoen var jo skyhøy. har du peiling på hva det koster å få sendt det uten sporing? ellers så kan jeg gå innom posten å spørre i morgen.

jente20 sa for siden:

utfra hva jeg skjønner på posten.no, så er det faktisk dyrere.. 145.. men du kan høre for sikkerhetsskyld! )det blir rett under 2 kg å sende.)

halkatlala sa for siden:

da har jeg prata med dem. det koster 105 kr for intil 2 kg uten sporing. det er jo bare 25 kr forskjell, så da kan vi vel ta det med sporing. jeg får lønn på onsdag. er det greit for deg å vente til da?

jente20 sa for siden:

jaja, bare send meg en privat melding du :)

lillemy01 sa for siden:

Jeg vill gjerne ha en vær så snill:) Eller om noen kunne vise meg en web side hvor jeg kan få kjøpt de.

halkatlala sa for siden:

jeg fikk dem i posten i dag. har det første i ovnen nå. det hever som bare det. det lukter godt av hjemmebakt brød- kjempespent på smaken:spent:

halkatlala sa for siden:

det var jo kjempegodt :) jeg må jo bestille mange. ungene likte det også og de vil helst ikke ha noe annet enn kneip :D

jente20 sa for siden:

kjempebra du likte det så godt! :) jeg bestillte de på netrition, så vet du det neste gang du må gjøre innkjøp ;)

halkatlala sa for siden:

jeg må nok bestille mer ganske snart så jeg har det klart til skolestart. ungene vil ha det på skolen :)

marjusen sa for siden:

Mange KH/100g er det? Mye gluten i dem?

EDIT: ser ut som dem regner ca 5kh pr skive. Omtrent som fedon brødet mao

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.