smgj sa for siden:
Dette er fra USA, men er antakelig minst like aktuelt også i mer hjemlige farvann. Jeg håper det også kommer en artikkel om planteoljer snart...
healthydietsandscience.blogspot.com/2011/07/what-has-caused-rise-in-obesity.html
smgj sa for siden:
Dette er fra USA, men er antakelig minst like aktuelt også i mer hjemlige farvann. Jeg håper det også kommer en artikkel om planteoljer snart...
healthydietsandscience.blogspot.com/2011/07/what-has-caused-rise-in-obesity.html
krokodillen sa for siden:
Interessant diagram over hjertelidelse vs inntak av mettet fett.
Samt, dette med automatiske koblinger mellom "mettet fett" og "farlig". Typisk at slike koblinger oppstår når noe blir gjentatt et tilstrekkelig antall ganger uten noen dypere forklaring. Folk tror gjerne at de kan en sammenheng og endatil forstår den, men det er bare noe som hukommelsen henter fram.
Jeg hørte på slike ting som statens kostholdsråd før, men har sluttet med slikt. Nå vil jeg har fakta og skikkelige forklaringer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.