< Tilbake til oversikten

Musikktips mottas med takk

halkatlala sa for siden:

jeg har kjøpt meg svømme mp3 spiller i dag. nå skulle jeg hatt noe musikk inn på den som er behagelig å svømme til. har lagt inn rob zombie og einherjer, men tenker at hvis jeg bare skal svømme til det så får jeg vel hjerteinfarkt før svømte 500 meter:eek: så jeg trenger musikktips. hva er behagelig å svømme til?

Kitsu sa for siden:

Hiv inn noe System of a Down, så får du i alle fall temposkifter. XP

halkatlala sa for siden:

ja, system of a down er lurt:)

Cyan sa for siden:

In Flames og Susperia er deilig treningsmusikk. Opeth for å roe ned kanskje?

halkatlala sa for siden:

jeg har kjøpt en 4 gb vanntett sak på klas olsson til 400 kr. har en speedo fra før også, men har rota vekk både laderen og headsettet og da ble det billigere å kjøpe denne enn å kjøpe nytt utstyr til speedoen :)

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Jeg ble inspirert her i går, så var på teknikmagasinet og kjøpte en "4gb til 400 kr.". Så greit, da har jeg hvertfall ikke betalt for mye. Nå ligger den i en skål på kjøkkenet, må jo teste den... So far, so good!

halkatlala sa for siden:

oi, ja. jeg mente teknikkmagasinet, jeg også. teknikkmagasinet og klas olsson ligger rett ved siden av hverandre så jeg rota litt:rolleyes:

Jaja, om man ikke gjør verre feil skal man vel klare seg. Har ikke tenkt å bruke min på så flinke ting som deg da, men gleder meg til å ligge på en madrass i et basseng på Kreta mens noen leser en bok for meg! :)

halkatlala sa for siden:

hahaha. det er ikke for å flinke meg jeg svømmer heller. det er rett og slett det eneste jeg kan gjøre som er gratis og som innebærer å slippe unna ungene 8jente på 11 og gutt på 14 som hadde vært steinrike hvis dem fikk betalt for å krangle) og folk som renner ned døra mi i tide og utide :) her snakker vi svømming i rolig og behagelig tempo, gjerne med 20 min boblebad etterpå og av og til badstu tilslutt hvis jeg riktig skal dra ut tiden :D

Ahh, det hørtes i grunn veldig deilig ut det og. Er egentlig veldig glad i å svømme, synes det er veldig leit at det ikke er noen svømmemuligheter i nærheten av her vi bor :(

HenrikBooe sa for siden:

Prøv kanskje med litt Pagan´s Mind. Er ikke helt sikker hva sjanger du er ute etter :D

kjerstiva sa for siden:

Trener alltid til "Danko Jones" :D

halkatlala sa for siden:

jeg er heller ikke sikker på hvilken sjanger jeg er ute etter. alt mottas med takk.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.