< Tilbake til oversikten

Artikkel om meg i Norsk Ukeblad..

Kanel sa for siden:

Neste uke kan dere "treffe" meg i Norsk Ukeblad..!

Ikke ment som selvskryt,men noen av dere lurer kanskje på hvem jeg er og hvordan jeg ser ut?

Marianne sa for siden:

Så gøy! Jeg pleier å arve norsk ukeblad, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe det i butikken. Kommer til å titte i det i hvert fall. Kommer du på forsiden eller?

:klem: marianne

Muskat sa for siden:

Spennende!

Her må det tittes ;)

Muskat

Anne sa for siden:

Takk, Kanel.

Jeg har tittet hver uke nå for å se om jeg fant deg:)
Spennende å få hilse på.....:klem:

Albertine sa for siden:

Du verden så publiserte vi lavkarbodamer er blitt da! Jeg skal titte jeg, for jeg har lenge hatt lyst til å spørre deg om et aldri så lite før-og-etter-bilde...;)

Daizy sa for siden:

Og jeg spurte for leeeenge siden om hvor lang tid du hadde brukt på å komme deg i mål.. men nå kan jeg jo lese det i NU sikkert :D Da får jeg kjøpe det da for engangs skyld :)

boble sa for siden:

Åhh,så gøy..Det gleder jeg meg skikkelig til!!

Så bra at du sa fra!

Amica sa for siden:

DU verden! Så spennende..Det er vektnedgang og lavkarbo det er vinklet mot? (kunne jo vært noe annet, men) :o Så flott, og gratulerer med 60 kg ned :eek: Det er jo helt sykt..Kjempe bra! Skal titte etter i bladet, når er det det nye kommer? (åssen ukedag)

Summer sa for siden:

Tusen takk for at du forteller det! :blomster:

Musti sa for siden:

Ååååå som jeg gleder meg :D

magdalena sa for siden:

Det blir interessant!:)

Alfie sa for siden:

Så moro! Det skal bli spennende.

Aline sa for siden:

så gøy! nå kommer tilogmed jeg til å kjøpe det bladet :)

:klem:

Iset sa for siden:

Hehe jeg og, i noen uker nå. :D Kjempeglad ble jeg da jeg så på siste side av førstkommende tirsdags ukeblad (svigermor får dem før siden hun abonnerer) at Kanel kommer uken etter!!! :D Nå vet jeg hvordan du ser ut siden det var bilde av deg og Fedon der. :D :D
Gleder meg til å lese!!!

ELLINOR sa for siden:

GRATULERE !
SÅÅ GØY!
DET MÅ JEG KJØPE, BRUKER SOM REGEL Å KJØPE ALLERS ,MEN TIL UKA BLIR DET UKEBLADET.

MHM sa for siden:

Herlig Kanel! Jeg har allerede sett bilde av deg og Fedon i denne ukes Ukeblad som reklame for neste ukes (som Iset). Ja, jeg visste jo ikke at det var deg før du skrev denne tråden da... Du så ut som ei søt og sporty jente!

RAGNA sa for siden:

Så spennende! Det skal jammen jeg også lese, så kanskje jeg finner inspirasjon til å gå hardt til verks og bli kvitt alle mine 35 overskuddskilo! Kommer det ut tirsdag 19. april?

Nirren sa for siden:

Blir spennende å se.:ja: Hvordan det virkelig går ann..At det er håp i tunnelen... for oss andre også...

Gratulerer med utrolig flott resultat!!!:blomster:

Iset sa for siden:

Jepp. :D:D

Begod sa for siden:

Flott at du sa i fra, Kanel . Det er liksom ikke hver uke jeg kjøper norsk ukeblad.

snoopygirl sa for siden:

åh så spennende da...da må jeg løpe å kjøpe norsk ukeblad på tirsdag.....så kos du sa ifra da....

[color=#ff00ff][/color]
åh det er jo bare helt fantastisk gjort å gå ned såååååååååååååååååååååå mye,det krever viljestyrke og mot det.....

bibba sa for siden:

:) ÅÅÅÅÅ så flink du er. Dette må jeg måååååå jeg få med meg.:)

Du har vært fantastisk flink !! :klem: GRATULERER. :klem:
[size=4][/size]
[size=4][/size]
Her sliter jeg med 5-7 kg, og klarer ikke 1 kg engang.

bibba

Kanel sa for siden:

Takk for mange koselige tilbakemeldinger!

Jeg har allerede fått smugtittet på artikkelen og det var gøy å se seg selv i bladet!
Mange fine bilder var det også;)

mofe sa for siden:

Spennende, Kanel! Er det om bukplastikken? :)

Kanel sa for siden:

Nei, det er om slankingen, min vei til målet.
Ønsket å treffe Fedon og takke for at jeg ved hjelp av hans opplegg har greid å gå ned så mange kilo.
Så artikkelen handler om meg og Fedon...

mofe sa for siden:

Aaah.. så spennende, da! :ja:

Skal kjøpe og lese om deg, jeg! :)

mofe sa for siden:

Du burde nesten fått prosenter av neste ukes salg av NU du, Kanel - her er det nok mange nye kjøpere! :lol:

RAGNA sa for siden:

Kompiser dere nå, da? :full:

Kanel sa for siden:

Vel, han har sikkert glemt meg for lenge siden..:p

Albertine sa for siden:

Måtte sniklese litt bakerst i Norsk Ukeblad jeg nå, og der så jeg "Norges første slankefarm". Noen som vet hva/hvor den er?

Iset sa for siden:

Det må nesten være Alm-senteret. Samme greie som Ebentoft i Danmark. Jeg hadde kjempelyst å reise dit helt til jeg leste alt det negative i Donjuanwannabe's dagbok her inne, han har nettopp vært der. FYSJ for et opplegg!!

Her kan du lese litt:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=68037#post68037

Bla deg bakover, han har skrevet et par innlegg om det. :eek:

ELLINOR sa for siden:

Å f.... kjøpte feil blad i dag, huska ikke hvordan blad det var kikket litt i bladene fant fedon i både allers og hjemmet, så jeg kjøpte hjemmet og så var det Norsk Ukeblad, der så jeg ingen ting i farten, da må jeg kjøpe det i mårra kan skjønne.

Skorpia sa for siden:

Ja det må jeg si salget på norsk ukeblad kommer til å stige opp i skyene til uka:-)
[color=#9932cc][/color]
Jeg kommer til å kjøpe det jeg og selv om jeg normalt bare kjøper en tre fire ukeblader i året. Og normalt bare i ferier. Leser litt fler av de da,for noen drar med seg bladene på jobben iblant,og de er da verdt litt,de har en del kryssord der:D
[color=#9932cc][/color]
PS: Har du lest artikkelen før den går i trykken???

Kanel sa for siden:

[QUOTE=SkorpiaPS: Har du lest artikkelen før den går i trykken???[/QUOTE]

Nei jeg fikk ikke lest den før den kom på trykk!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.