< Tilbake til oversikten

Slik får Andy Schleck diabetes om han stopper å trene

blåbær sa for siden:

Litt ekstremt ja, men dette er jo ikke en vanlig matdag, dette er under sykkelritt. Men det hadde jo vært moro å se hvordan det gikk om noen hadde forsøkt seg på et lavere forholdstall for karbohydrater.

nellie sa for siden:

De fleste som trener såpass mye spiser vel rundt der, når de skal prestere?

nellie sa for siden:

Til og med jeg kan sette meg inn i at de blir lei av mat etterhvert:lol: Tenk 8000-9000 kalorier hver dag.. Grøss.

smgj sa for siden:

:D Det er jo nesten som å spise som en fugl...

• kontinuerlig dagen lang, og 3 ganger sin egen vekt. :D

nellie sa for siden:

Da byr nok det aller meste imot. Men de er vel i en slags state of mind som vi vanlige dødelige ikke kan sette oss inn i..

TrillTrall sa for siden:

Hadde vært moro å prøve å tyne i seg det der i løpet av en dag bare for å se om man hadde klart det. :lol: Det verste er at jeg tror at det ikke er helt utenkelig at jeg hadde fått det i meg heller... :o Matvrak.

nellie sa for siden:

Jeg er også et matvrak uten like og har magesekk som en hest:p men har aldri klart mer enn rett under 4000.

kennygirl sa for siden:

Jeg hadde ikke klart å spist 9000 kcal i sunn mat, men gi meg sjokolade og potetgull...

TrillTrall sa for siden:

Det var akkurat det da... Gi meg ferskt brød med smør og nugatti og et par liter iskald lettmelk (klarer ikke drikke helmelk) og jeg skal love deg at 9000 kcal på en dag hadde gått som en lek! :o

LilleFly sa for siden:

I hear ya! Samme her. Grøss. Iskald melk, ferskt godt brød med nuggati og smør. :(:(:o

Tror jeg skal gå og steke meg en kotelett.

nellie sa for siden:

1 boks nugatti, 10 kneippskiver, 200 gram smør og 2 liter lettmelk=5920 kalorier, sånn ca:p (og 600 gram kh:lol:) Spørs om det hadde vært plass til såå ille mye mer.

TrillTrall sa for siden:

Det der er ett måltid det. Det er snakk om en hel dag her. Tror dessverre at jeg glatt hadde klart 3 slike måltider på en dag. :o

Har aldri prøvd, men har flere ganger vært inne på tanken på å se hvor mange brødskiver med nugatti jeg er i stand til å spise på ett måltid... 10 er neppe noe urealistisk antall.

Cyan sa for siden:

1 stor plate firkløver, 1 sixpack med øl og 4-5 store poser ostepop i løpet av en dag? Joda, det skulle jeg da klart uten de helt store problemene selv uten å sitte på et sykkelsete :p

MrSil sa for siden:

En litt artig artikkel å lese i forhold til dette:

En som har prøvd

MERK; Den er på engelsk.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.