chippy sa for siden:
Tapatalk er en app til iphone/ipad som gjør slik at forum ser veldig bra ut på disse mobile enhetene. Noen muligheter for at dere kan få slik support på denne siten?
på forhånd takk
chippy sa for siden:
Tapatalk er en app til iphone/ipad som gjør slik at forum ser veldig bra ut på disse mobile enhetene. Noen muligheter for at dere kan få slik support på denne siten?
på forhånd takk
HP sa for siden:
For å få støtte for Tapatalk må jeg installere et programtillegg som gir Tapatalk-appen tilgang til forum-databasen. Det er av sikkerhetsmessige grunner ikke en tilgang jeg vil gi til tredje-parts programvare.
Jeg jobber med utvikling av et API som vil kunne fungere med mobil-applikasjoner, men det ligger enda litt frem i tid. Sist jeg sjekket var ikke Tapatalks API-grensesnitt/-bruk dokumentert så jeg kan ikke love støtte for den Appen.
chippy sa for siden:
Takk for kjapp tilbakemelding, jeg er bare så avhenging av iphone/ipad og har endel andre forums som støtter denne app'en.
Skjønner at du må sette sikkerhet i føresetet:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.