Sitter her og er kjempesulten og har lyst på take away. Vi pleier å kjøpe kinamat fra ei lita vogn så jeg kan ikke be om å få "justert" min rett.
Er det helt fyfy å bestille en kylling chop suey uten ris? Jeg har forøvrig ca 4 karbs i dag og pleier å holde meg på 25. Kan jeg spise med god samvittighet eller bør jeg droppe det?
Noen som har erfaring med chili????
Hørte akkurat om en mann som var så overvektig at han ikke klarte å gå i postkassen 50 meter unna huset.Han ble shanghaiet av en afrikansk kvinne som satte ham på en diett med grønn te, masse CHILI hver dag. Chili under pålegget, til middag, oppå pålegget, ja, til alt mulig. Han tenker lavkarbo, men spiser litt brød og litt ris (med masse chili). Nå har han gått ned 30 kilo og giftet seg med dama! Og chili er jo godt, så .....
Haha, det var jo en søt historie :) Har hørt flere steder at et eller annet stoff i chili øker forbrenningen. Og så kan det jo hende at hvis han hadde store mengder chili på absolutt alt, spiste han litt mindre? Og drakk mer vann?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.