Har, som dere sikkert ser, en del å gå ned. Er på 2. forsøket på lavkarbo, fordi jeg vet det virker. Har ikke kommet så langt, er bare på dag 4. Vil nok bruke litt tid her inne og lese litt rundt, snappe opp litt tips osv :)
Hei hei og velkommen og masse lykke til.
Jeg (og min mann) endret vårt kosthold til lav karbo for 4,5 uker siden og det går veldig bra :) brukte mye tid til å begynne med på å sette meg inn i lavkarbo kosthold og da er dette forum helt fantastisk! Dernest har vi ryddet opp i skap og skuffer og fjernet karbo"tunge" fristelser og erstattet med karbo"lette". Jeg bor pt i ett land hvor man spiser ute veldig ofte, på cafe/restaurant fra forskjellige nasjonaliteter, og det har gått kjempegreit.
Jeg håper du kommer greit igang med omleggingen "Olga", du skal få masse støtte her :)
Jeg vil også ønske deg lykke til. Dette klarer du. Men vil anbefale deg å lese mye om lavkarbo, sug til deg så mye info. som mulig, først da er det lettest å lykkes. Ha en fantastisk flotte lavkarbo sommer:D
Dette går bra vet du, finn en retning du tror du kan trives med, sett deg inn i det, det meste av opplysninger finner du her inne, ellers har bokhandelen også mange godbiter:)
Etter et år på lavkarbo denne gangen og et år på lavkarbo for en tid tilbake har jeg fortsatt spørsmål, så utlært blir man ikke. Men det meste av det jeg har lurt på hat jeg funnet ved å søke her inne:)
Hei og velkommen hit!
Dette klarer du så fint! Bare å komme seg over de værste abstinensene, så får du masse energi.
Jeg hadde en runde i fjor høst og vet at de første 2 ukene er værst. Nå er jeg på uke 4 og det har gått MYE lettere denne gangen.
:)
Jo takk, har merket litt abstinenser etter noe søtt disse dagene... Men blir det ikke værre enn det har vært nå, når de har kommet på besøk, så kommer dette til å gå fint :D
Hei, og velkommen :-)
Det er så fint med slike forum - det kommer stadig mange nye til, og det gjør at vi alle som er nybegynnere på dette, lærer masse :-)
Jeg er selv nybegynner på denne livsstilen, men lærer i racerfart fordi jeg leser masse både i bøker jeg har kjøpt og her inne på forumet :-)))
Er så ny selv her at jeg vet jammen ikke om jeg kan si velkommen.... :rolleyes:
Men en ting kan jeg si...du er ikke alene, det har jeg merket bare etter et par uker her inne :D :D
Heier på deg, sammen skal vi klare dette!!!!!!
Ja disse dagene har jeg satt meg inn i hva jeg faktisk kan spise med god samvittighet, men har ganske mye igjen å lære... Men det kommer seg etterhvert ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.