< Tilbake til oversikten

Suksess! Nesten i mål nå ...

Ingee sa for siden:

Jeg vil gjerne dele min historie! Jeg var tynn under hele oppveksten, til og med sykelig tynn i perioder! Spiste alt jeg ville uten at det skjedde noe som helst. Slik var det inntill jeg ble 22 år, fikk meg samboer og bil-lappen.... Så kom kiloene snikene. Fra å være ei lita jente på 55 kg,(jeg rager bare 1,58 m over bakkenivå) krabbet kiloene helt opp til 78,9kg sommeren 2009. Jeg fikk det for meg å begynne på lavkarbo. I motsetning til tidligere forsøk på å slanke meg, virket dette faktisk. Jeg raste ned 20 kg på et halvt år, og 1. januar 2010 stod vekta på 58. Da hadde jeg vært syk den siste måneden og operert for gallestein i romjula og tenkte at jeg kunne vel kose meg litt mens jeg var sykmeldt? Vel det gikk som det pleier å gå og 20 kg raste på igjen siden jeg ikke klarte å komme meg tilbake på lavkarbo og gikk tilbake til gamle uvaner( les cola og stratos)

1 januar 2011 stod vekten på rekordehøye 79,4 kg og da bestemte jeg meg for å starte igjen. Samme egenkomponerte lavkarbodiett som sist, men nå med mer trening ved siden av. Begynte på helsestudio og trente min utrente kropp minst 3 ganger i uken. Nå 6 måneder senere ser jeg atter 50-tallet på vekten, og som en bonus er jeg i bedre fysisk form enn jeg har vært i mitt 29- årige liv. Her om dagen jogget jeg faktisk i 1 time og 44 minutter, ca 1,6 mil. Jeg er lettere, friskere og lykkeligere enn på lenge. Og 4kg til så er jeg i mål!! Fantastisk følelse!!

lille_trille sa for siden:

Så utrolig flink du har vert. Gratulerer :)

LibraGirl sa for siden:

Gratulerer så utrolig mye med ett fantastisk resultat :)
Du er virkelig et forbilde for oss som ikke har nådd så langt enda :)
Ha en strålende dag :)

Nnem sa for siden:

Gratulerer så mye:)

manebane sa for siden:

:heia: Bra jobba! Og ikke bare en tynn kropp, men en sunn kropp..Herlig :D

LIBBA sa for siden:

Så kjempeflink du har vært/er :heia:

Ingee sa for siden:

Takk for alle koselige tilbakemeldinger!! Idag har jeg fått en sprø ide.... jeg tror jeg skal melde meg på halvmaraton under Oslo maraton i høst! morsomt med et mål...

Tallulah sa for siden:

Kjempe bra! Ingenting som er bedre en bonuser! :)

mayeliz sa for siden:

:heia: Gratulerer med flott resultat så langt - og lykke til videre. Du har vært og er kjempeflink :-)

Zuma sa for siden:

Herlig! :D Lykke til med siste innspurt.

Tone-G sa for siden:

:heia: Gratulerer! :heia:

Ingee sa for siden:

Etter en Personlig trener time på treningssenteret idag tok jeg sjansen og meldte meg på halvmaratonet i Oslo 25. september. Så nå er det bare å jobbe på for å klare det. Og kanskje jeg klarer å ta de resterende kiloene også? lov å håpe ihvertfall....

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger!!!

Dolly sa for siden:

Gratulerer så masse!!!! Jeg har og bare 5 kg igjen til jeg er i mål... En helt fantastisk følelse:D

Kjenner igjen det å rase ned og opp i vekt...

Men denne gangen er jeg helt sikker på at et siste gang...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.