bigmum sa for siden:
Nå har jeg endelig fått kjøpt meg dette vidundermiddelet, så nå er jeg spent på om det har noe for seg, eller om jeg har kastet bort 300 kr:o
Noen som vil dele av sin erfaring?
bigmum sa for siden:
Nå har jeg endelig fått kjøpt meg dette vidundermiddelet, så nå er jeg spent på om det har noe for seg, eller om jeg har kastet bort 300 kr:o
Noen som vil dele av sin erfaring?
nellie sa for siden:
Funker godt her. God energi. Men kjøp på iherb, så trenger du ikke "kaste bort" så mye penger:p
bigmum sa for siden:
Tror det bare var første glasset som var så dyrt, nå kan jeg visst kjøpe refill til 99 kr. Men glasset i seg selv var ganske dyrt, ettersom det er en type spesialglass. Men skal sjekke Iherb!
j88 sa for siden:
jeg har brukt det fast i flere år, og merker det godt på energi nivået, huden ble også bedre. Jeg kjøper også på iherb, man sparer mye på det.
Jabba sa for siden:
Har noen link til produktet på iHerb ?
nellie sa for siden:
Jeg bruker denna.. www.iherb.com/Now-Foods-100-Natural-Spirulina-500-mg-500-Tablets/783?at=0
Egentlig bare fordi at jeg har valgt meg Now food som merke, siden det er umuuuulig å velge mellom alle mulige merker på alt mulig.
j88 sa for siden:
www.iherb.com/Organic-by-Nature-Pure-Planet-Hawaiian-Spirulina-500-mg-100-Veggie-Cap/16066?at=0 denne bruker jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.