< Tilbake til oversikten

Jippi! Lavkarbo fast food i Oslo

Ordinary sa for siden:

Vêt ikke om flere har oppdaget det, men det er en ny hamburgerkjede MAX på Egertorget i Oslo der BurgerKing lå før. De har lavkarbo hamburger/meny. I stedet for brød serveres hamburger med ost i sprøe salatblader. En kan velge liten salat som tilbehør. Genialt. I tillegg har de kyllingsalater og salat med laks. Nå ble det straks et alternativ til sashimi som mat i farta for oss som bor i Oslo. Deilig å kunne spise burger før kino igjen :):):):D

lille_trille sa for siden:

Den er observert, men ikke prøvd. Skal ta meg en tur neste gang jeg er i Oslo :)

ThereseA sa for siden:

Har gått forbi der en gang el to... Er kanskje greit å prøve å spise der bare får å se hvordan det er, ellers så er jeg ganske kresen på burgerne mine

Matglad sa for siden:

Så bra. Var i Sverige nettopp og smakte lavkarboburgeren på Maxburger der. Veldig god synes jeg. Virket som det var skikkelig kjøtt i burgeren, det liker jeg.

Eneste jeg lurte på var hvordan det var med karboinnholdet i dressingen. Ikke det at det er veldig krise hvis det er litt karbo, men når de en gang kaller det en lavkarboburger, lurer jeg på om det er skikkelig gjennomført. Noen som vet?

Carisma sa for siden:

Det står på hjemmesida

Restart sa for siden:

Takk for tipset!
Tror den kjeden finnes på Nordby-senteret (over svenskegrensa ved Svinesund) hvis det skulle friste der også, og de bør vel ha samme tlbudet på menyen da?

Hvis det skulle være noen på lavkarbo-shoppere på tur dit som trenger litt påfyll underveis. :)

gvm82 sa for siden:

Smakte den i Sverige. Var vanlig Thousand islands på den trur eg, men eg bad om å få den utan dressing, og heiv i staden på ein cheddardip. Det blei ganske godt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.