< Tilbake til oversikten

Prosjekt - 8 kilo på 14 dager

anonymen sa for siden:

Etter et vellykket prosjekt der jeg gikk ned 8 kg på 14 dager (Målet var 10), er det på tide med et nytt forsøk.

Starter idag på 90.5 kg og satser på å nå målet mitt. Det blir vanskeligere nå siden det ikke detter av så mye vann, med mener sterkt at det er mulig å gå ned litt over et halvt kilo om dagen.

Startvekt: 90.5 kg
08.07 - Dag 1: 90.1 kg (-0.4 kg, 0.2 kg bak skjema)
09.07 - Dag 2: 89.4 kg (-0.7 kg, 0.1 kg bak skjema)
10.07 - Dag 3: 88.7 kg (-0.7 kg, likt med skjema)
11.07 - Dag 4:
12.07 - Dag 5:
13.07 - Dag 6:
14.07 - Dag 7:
15.07 - Dag 8:
16.07 - Dag 9:
17.07 - Dag 10:
18.07 - Dag 11:
19.07 - Dag 12:
20.07 - Dag 13:
21.07 - Dag 14:

Prosjektstatus
Dager til avslutning: 11
Gjenstående kilo: 6.2
Daglig kilotap for å nå målet: 6.2 / 11 = 0,56 kg

Charlott sa for siden:

Hva slags meny legger du opp til for å klare dette da?

Newstart sa for siden:

Og hvor overvektig er du??

Carisma sa for siden:

Anbefalt SUNN vektnedgang for kropp og hode er 0,5-1kg pr uke. Så det er vel ikke akkurat anbefalt å legge seg på et slikt opplegg?
Husk også at for hver gang man går ned blir den neste vanskeligere, fordi kroppen lærer.

kattungen sa for siden:

Jeg er også nysgjerrig på hvordan du har tenkt til å fullføre dette.

Bittemoren sa for siden:

dette lå i linken hun la ved ;)

Bollemor sa for siden:

signerer! spent..

lille_trille sa for siden:

Signerer. Håper du holder oss oppdatert. Lykke til :heia:

Cyan sa for siden:

Galskap :nei:

Bollemor sa for siden:

kan jeg spørre om hva man skal spise når det er så hard trening inn i bilde? Og er det ikke farlig å trene så hardt uten karbohydratene? Sikkert gått trenet fra før? :) fristende å prøve da:)

Carisma sa for siden:

:confused:
Det er ikke farlig å trene på ketogent kosthold

nellie sa for siden:

Men å gå fra et karbofylt kosthold, brått kutte ned karbene til et minimum og slenge igang med noe så krevende som geriljakardio i en og samma omgang, det er ikke noe særlig. Holder man på med det fra før kan man prøve, men lytte illeeeeee nøye til kroppen.

Bollemor sa for siden:

ikke farlig å trene,det vet jeg. Men mener det står noe om det i ketolyse boka.. at man ikke skal utsette kroppen for hard trening så lenge man ikke er gått trent. Må trenes opp. Selv har jeg besvimt under 2 KNALLHARDE timer med pt..og var uvel leng etter dette..

Foksy sa for siden:

Har lest meg opp på Gerilja Kardio nå, og det dreier seg om 12 minutters trening om gangen, med "kun" 4 minutters intens trening...så det burde være overkommelig :D

Fikk lyst til å prøve en uke selv, men de skarve 4 minuttene er harde når man står midt i det kan jeg tenke meg!

Hvor mye spiser du om dagene?

Cyan sa for siden:

Gerilja Kardio er driiiittungt :ja: Jeg prøvde det en gang da jeg i grunn var relativt godt trent. Det ble med den ene gangen :o Så om du ikke er trent fra før av, ville jeg ikke startet med det for å si det sånn.

Foksy sa for siden:

Jeg løper 3 ganger i uka, har som mål å løpe 10km i Oslo Maraton, men jeg vil ikke si at jeg er godt trent...ennå :p
hadde vært interessant å teste det ut iaf :)

Cyan sa for siden:

Det er jo bare å prøve. Ikke verre enn at du gir deg dersom det blir for tungt :)

anonymen sa for siden:

Tråden er nå oppdatert for de 3 første dagene. Skal prøve å oppdatere daglig!

Har ingen meny, men spiser "vanlig" lavkarbomat til jeg er mett :)

Tviler på at jeg dør av det akkurat. Er svært dårlig trent, derfor har kardio god effekt på meg. Bruker nesten alltid å få blodsmak i munnen etterpå :(

Spiser til jeg er mett! Går mye i kjøttmiddager (tacogryte, squashlasagne) og frokost er typisk en halv creme fraiche eller egg&bacon.

Bestemamma sa for siden:

Får jeg spørre hvor gammel du er, anonymen? Som du ser er jeg 50, men har fryktelig lyst til å prøve kardio eller i allefall noe å bruke all denne "forferdelige" energien min på.......:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.