Etter et vellykket prosjekt der jeg gikk ned 8 kg på 14 dager (Målet var 10), er det på tide med et nytt forsøk.
Starter idag på 90.5 kg og satser på å nå målet mitt. Det blir vanskeligere nå siden det ikke detter av så mye vann, med mener sterkt at det er mulig å gå ned litt over et halvt kilo om dagen.
Startvekt: 90.5 kg
08.07 - Dag 1: 90.1 kg (-0.4 kg, 0.2 kg bak skjema)
09.07 - Dag 2: 89.4 kg (-0.7 kg, 0.1 kg bak skjema)
10.07 - Dag 3: 88.7 kg (-0.7 kg, likt med skjema)
11.07 - Dag 4:
12.07 - Dag 5:
13.07 - Dag 6:
14.07 - Dag 7:
15.07 - Dag 8:
16.07 - Dag 9:
17.07 - Dag 10:
18.07 - Dag 11:
19.07 - Dag 12:
20.07 - Dag 13:
21.07 - Dag 14:
Prosjektstatus
Dager til avslutning: 11
Gjenstående kilo: 6.2
Daglig kilotap for å nå målet: 6.2 / 11 = 0,56 kg
Anbefalt SUNN vektnedgang for kropp og hode er 0,5-1kg pr uke. Så det er vel ikke akkurat anbefalt å legge seg på et slikt opplegg?
Husk også at for hver gang man går ned blir den neste vanskeligere, fordi kroppen lærer.
kan jeg spørre om hva man skal spise når det er så hard trening inn i bilde?
Og er det ikke farlig å trene så hardt uten karbohydratene? Sikkert gått trenet fra før? :) fristende å prøve da:)
Men å gå fra et karbofylt kosthold, brått kutte ned karbene til et minimum og slenge igang med noe så krevende som geriljakardio i en og samma omgang, det er ikke noe særlig. Holder man på med det fra før kan man prøve, men lytte illeeeeee nøye til kroppen.
ikke farlig å trene,det vet jeg. Men mener det står noe om det i ketolyse boka.. at man ikke skal utsette kroppen for hard trening så lenge man ikke er gått trent. Må trenes opp. Selv har jeg besvimt under 2 KNALLHARDE timer med pt..og var uvel leng etter dette..
Har lest meg opp på Gerilja Kardio nå, og det dreier seg om 12 minutters trening om gangen, med "kun" 4 minutters intens trening...så det burde være overkommelig :D
Fikk lyst til å prøve en uke selv, men de skarve 4 minuttene er harde når man står midt i det kan jeg tenke meg!
Gerilja Kardio er driiiittungt :ja: Jeg prøvde det en gang da jeg i grunn var relativt godt trent. Det ble med den ene gangen :o Så om du ikke er trent fra før av, ville jeg ikke startet med det for å si det sånn.
Jeg løper 3 ganger i uka, har som mål å løpe 10km i Oslo Maraton, men jeg vil ikke si at jeg er godt trent...ennå :p
hadde vært interessant å teste det ut iaf :)
Tråden er nå oppdatert for de 3 første dagene. Skal prøve å oppdatere daglig!
Har ingen meny, men spiser "vanlig" lavkarbomat til jeg er mett :)
Tviler på at jeg dør av det akkurat. Er svært dårlig trent, derfor har kardio god effekt på meg. Bruker nesten alltid å få blodsmak i munnen etterpå :(
Spiser til jeg er mett! Går mye i kjøttmiddager (tacogryte, squashlasagne) og frokost er typisk en halv creme fraiche eller egg&bacon.
Får jeg spørre hvor gammel du er, anonymen? Som du ser er jeg 50, men har fryktelig lyst til å prøve kardio eller i allefall noe å bruke all denne "forferdelige" energien min på.......:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.