< Tilbake til oversikten

En dag på vei til ...

Bombus sa for siden:

Bare en liten hendelse i dag...
På Gardermoen, spisestedet innenfor sikkerhetskontrollen. Jeg hadde forsynt meg fra frokostbufeen med fritt valg. Det var alt for lite grønnsaker, men ellers greit nok med hardkokt egg, ost, pillede reker, nøtter. Og brød, winerbrød, søt youghurt.

Istedenfor å legge på fat, la jeg det i ei skål. Egg, reker, ost, paprika, agurk, nøtter og en pakke majones. Det hele dekket bare bunnen på skåla. Jeg trev ei flaske vann og gikk mot kassa. Mannen bak kassa så spørrende på meg og spurte gebrokkent med et blikk på skåla; "hva er det?". Det er frokost sa jeg og pekte mot bufeen. "Men do kan ikke.... Do må ha brøøøø og do må...!" "Nei, du kan ikke tvinge meg til å spise brød" sa jeg med et stort smil. Meget strengt og mest som en ordre svarte han: "Ja men det koste 89 krone! Da må do komme tilbake og ta mer når do har spist den...!" Ja, tusen takk, sa jeg.

Ja, det var bare det...:rolleyes:

mamz sa for siden:

må jo smile av denne :)

Zillah sa for siden:

Fin!
:D

Ninasju sa for siden:

Hehe.. :)

Pirill sa for siden:

Morsomt :) Vi var hos min farmor på 83 i dag som ikke kunne fatte og forstå at vi ikke spiste poteter eller brød, hun hadde lagt inn årene om hun ikke hadde fått spise poteter og brød!:D

marionilona sa for siden:

Hmmm,kanskje det blir frokost på gardermoen i meg da :) hvilken av spisestedene var det?

Bombus sa for siden:

Husker ikke navnet, men det største like innenfor sikkerhetskontrollen på venstre side når man går nedover mot utgangene.

langaard sa for siden:

:lol:

marionilona sa for siden:

Takk for tips. Er på vei nu ;)
Syns egentlig at det har vært så som så med utvalget der tidligere, men dette skal jaggu sjekkes ut romle i magen

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.