< Tilbake til oversikten

Noen som trenger hundepass i Oslo?

LilliLilla sa for siden:

Jeg har så veldig lyst på hund, men jeg har ikke tid til det siden jeg jobber mye på ukedagene.

Jeg har fri i helgene, så jeg tenkte å melde meg frivillig til å passe hunder hvis eier skal bort eller bare vil ha litt fri (fredag ettermiddag til søndag kveld). (I juli har jeg ferie så akkurat nå kan jeg også passe i uka.)

Helst små til middels størrelse på hunden, og jeg vil bare passe en av gangen. Hvis det trengs litt pelsstell så gjør ikke det noe, men jeg vil helst passe hunder som ikke røyter aaaaltfor mye.

Tenkte ikke ta noe betalt for "jobben", men at hunden blir levert med mat og det utstyr den måtte trenge i perioden den er hos meg.

Så hvis du selv skal bort og trenger hundepass, eller kjenner noen som trenger det så send meg en mld her :)

Charlott sa for siden:

Synd du bor i Oslo, ellers skulle du fått "låne" litt pelsdott av meg ;)

Har 2, hvorav den ene er snaut 4 mnd, vet av erfaring at det er viktig å la dem være litt hver for seg så valpen ikke blir altfor avhengig av storebror.

Vil tro det er mange som kan tenke seg hundepass, krysser fingrene for at du ender opp med noen riktig så trivelige hunder å passe :D

LilliLilla sa for siden:

Ja, det var synd! Jeg håper jeg får låne en hund innimellom snart, jeg er så hundesyk! :D Pluss at det ikke er dumt med en krabat som tvinger meg ut av sofaen i helgne :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.