Newstart sa for siden:
Jepp nå har jeg testet ei uke, jeg har spist når jeg har vært sulten. Noe jeg aldri før har kunnet gjort. Salater, rent kjøtt osv. Resultat: OPP 600g.:eek::mad: Nei her gjelder det å passe seg altså:o
Newstart sa for siden:
Jepp nå har jeg testet ei uke, jeg har spist når jeg har vært sulten. Noe jeg aldri før har kunnet gjort. Salater, rent kjøtt osv. Resultat: OPP 600g.:eek::mad: Nei her gjelder det å passe seg altså:o
lille_trille sa for siden:
Har du fått i deg nok fett? Vann?
Newstart sa for siden:
Jepp. Både fett og vann så det skulle ikke stå på det.:p
manebane sa for siden:
Har du prøvd å veie maten å legge den inn på diett.no?
Veldig fin måte å finne ut fordelingen mellom fett, proteiner og kh.
Prøv det en uke, så ser du hvor eventuelle endringer må gjøres. :)
Vær tålmodig, det tar tid å finne ut hvordan kroppen fungerer. Og dessverre ingen fasitsvar.
Bestemamma sa for siden:
Sikker på at de 600g ikke bare er ekstra matvekt? Ville gitt det et par uker til om jeg var deg.....:)
Newstart sa for siden:
Hmmm ja kanskje det....:rolleyes:
Tonje85 sa for siden:
Jeg ser du skriver at du er på south beach dietten. Vær obs på at denne dietten tillater mye mer karbohydrater enn mye annet og at du skal spise lite fett når du følger denne. Spiser du både mye karbohydrater og mye fett kan det nok godt hende du går opp i stedet for ned.
Newstart sa for siden:
Joda vet det.
Går etter SB filosofien. Men jeg inntar mer fett(kun sunt) og lite karbo helt til jeg har gått ned dit jeg vil da går jeg over til ny fase.:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.