lille_trille sa for siden:
Det var en eller annen som skrev her inne (husker ikke hvem) at man ikke burde spise egg både til frokost OG lunsj.
Æh... hvorfor det?
Det var en eller annen som skrev her inne (husker ikke hvem) at man ikke burde spise egg både til frokost OG lunsj.
Æh... hvorfor det?
Gange sa for siden:
Variert kosthold er positivt?
Mulig det. Finner ikke igjen artikkelen :(
Er ikke det at jeg spiser egg til alle måltider.. ville egentlig bare ha tak i begrunnelsen for dette utsagnet.
nellie sa for siden:
Tror ikke det er noe spesiell grunn til det:) Egg er næringsrikt og fint, så ingen krise å spise det til frokost og lunch.. Men kanskje ikke hver dag? Sånn for å slippe å bli drittlei:)
Ja, det er det jeg også tenker. Syntes det var litt rart sagt. Omelett for eksempel varieres jo med forskjellig både kjøtt og grønt for min del iallefall.
Nei, jeg spiser ikke så mye egg da, men tenkte om jeg har 1 egg i smoothien min til frokost og kanskje en omelett til lunsj... see? Irriterer meg grønn på at jeg ikke finner igjen den komentaren, men la gå :)
Takk for svar
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.