< Tilbake til oversikten

Nye innlegg / Mine innlegg

Bokhylle sa for siden:

Finnes det en sånn funksjon her, hvor man kan få se en liste over nye innlegg eller egne innlegg, slik det er på en del andre forums? Er så glad i den funksjonen, men finner den ikke her. Kanskje er jeg bare blind... :o

Fjasnissen sa for siden:

Du kan abbonere på tråder, enten ved å skrive i dem (da abbonerer du automatisk) eller ved å trykke på "trådverktøy" (øverst til høyre på toppen av en tråd). Når du da trykker på kontrollpanel vil disse trådene dukke opp hvis det er noe nytt i dem.

Liste over nye innlegg på hele forumet kan du sikkert også finne. For egen del har jeg ikke brukt den. Jeg liker å ta for meg ett og ett forum, og det er såpass mye som skjer på dette forumet at den lista ville bli veldig lang ;)

Charlott sa for siden:

Midt på den grønne linja står det "uleste innlegg". Klikk på den og alle uleste kommer opp :)
Der hvor du har svart tidligere kommer det opp en liten boks med grønn hake :D

Bokhylle sa for siden:

Ok, takk for svar! :) Er det noen lettere måte å finne lista over abonnemerte tråder enn

Kontrollpanel > Vis abonnement

?

Bokhylle sa for siden:

Aaah, så klart! Jeg trodde den linken betydde at man så lista over ubesvarte tråder. Herregud, hobbydysleksien slår til igjen :p

Charlott sa for siden:

Går for det velkjente fenomenet mandagsdysleksi jeg :p

Cyan sa for siden:

Trykker du på nicket til en bruker ved siden av innlegget her kan du også finne alle innlegg denne brukeren har skrevet. Jeg mente også at man kunne velge å bare se innleggene som denne brukeren har startet, men det ser ut som om den funksjonen er borte nå ..?

Lava sa for siden:

Det finner du ved å gå på brukerens profil, og statistikk :ja:

Cyan sa for siden:

Ja, det vet jeg :) Men jeg mente at det også gikk an bare ved å trykke på nicket her i forumet, men da har jeg sikkert blingset da :)

Ueland sa for siden:

Jeg savner og muligheten for å lett få se mine aktive innlegg, det gjør det mye lettere å holde en oversikt over aktive diskusjoner man bidrar i og slipper å glemme å svare på diskusjoner.

Carisma sa for siden:

På den grønne linja øverst helt til høyre har du kontrollpanel, der får du opp dine aktive diskusjoner som har nye innlegg. Om du vil ha opp trådene uten nye innlegg ligger de under "vis alle abbonerte tråder" på samme side.

Kitt sa for siden:

Er ikke så innviklet å klikke på Kontroll- knappen oppe til venstre påden grønne linjen, da!;):)

GrønnPepper sa for siden:

Helt til venstre på den grønne menylinja er det et valg som heter snarveier. Øverst i lista ligger dagens innlegg. Denne bruker jeg masse. Da kommer både leste og uleste innlegg opp. Det hender ja av og til man ønsker å gå tilbake til en tråd man har lest tidligere, og da er det en grei måte å finne den på.

Ueland sa for siden:

Perfekt :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.