jvsandem sa for siden:
Latterlig kommentar. Skal ikke jeg få lov til å si hva jeg mener her inne? Er det forbeholdt alle andre?
jvsandem sa for siden:
Latterlig kommentar. Skal ikke jeg få lov til å si hva jeg mener her inne? Er det forbeholdt alle andre?
Carisma sa for siden:
Såvidt jeg kan se er det første pulverkuren, OG du gikk over på lavkarbokost etterpå.... Da tror jeg at jeg allerede har forklart det i innleggene over her.
nightly sa for siden:
Hva er det med dette forumet? Er dere ute etter å se det verste i folk eller? Jeg spurte deg et spørsmål, og ditt første instinkt er å bite av meg hodet og helt automatisk anta at jeg kritiserte..
Er jo jaggu verre enn NybaktMamma her inne..
Og nei, vet du.. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor en logisk tenkende person gjør noe om og om igjen som den VET kommer til å ødelegge for seg selv..
Beklager, men den ser jeg ikke..
Haha, den likte jeg;)
Men jeg er da i det minste en erfaring rikere av det her; Trå svææææært forsiktig her på Lavkarbo.no! :)
Thank you and good night!
Kanutten sa for siden:
Marjusen
?
???
Går det bra med ipadden din???? :o
Charlott sa for siden:
Joda, så lenge det i allefall går LITT på sak og ikke bare person :) Når man kommer inn i en diskusjon bare for å være spydig, skaper det bare dårlig stemning :)
LIBBA sa for siden:
:lol:
Carisma sa for siden:
Ja, men det er jo det man ikke vet! Ikke der og da. hadde jeg visst det da som jeg vet nå hadde jeg aldri tatt i pulveret med ildtang engang. :rolleyes: Det man "vet" da er at jo mindre man spiser jo mer bør man gå ned i vekt. Noe som jo ikke stemmer i det hele tatt i praksis. :o
Og de fleste som er ute etter en quick fix vet ikke det, eller gidder ikke sette seg inn i det. Men VELDIG MANGE av de sliter med overvekt i årevis etterpå. Heldigvis finner flere og flere fram til denne livsstilen og forumet.
Charlott sa for siden:
:ja:
Det er jo nettopp derfor det er viktig å opplyse om at slike kurer kan forpurre normal forbrenning :) Du mente jo selv at det IKKE var farlig, og kunne slik sett vært blant de som hadde kastet deg på en slik løsning, gang på gang ;) Eller du overbeviser andre om at det slett ikke er farlig....
jvsandem sa for siden:
Nei, det er ikke den første pulverkuren, jeg prøvde en Nutrilettkur for mange år siden. Den fikk meg ned fra ca 130 til 125 kilo før jeg ikke gadd mer. Det tok over ett år før jeg var oppe på 130 igjen, og det hadde noe med kostholdet å gjøre. Når du jobber som trailersjåfør og propper i deg et par-tre-fire poser potetgull og bortimot en kilo sjokolade i uka er det ikke rart...
Poenget var at slik du skriver det så vil du etter en pilverkur uansett rase opp i vekt igjen. Det er feil. Men dersom du ikke tar grep og legger om kostholdet, ja da vil nok de fleste rase oppover. Men det er jo det som er det fine med noen av dagens pulverkurer. Du får ikke bare kuren, du får hjelp og støtte til å legge om livsstil og kosthold. Det var faktisk eieren av Campkilo som anbefalte dette nettstedet etter endt kur, og det er fra Campkilo jeg har fått den støtten og hjelpen jeg trengte for å kutte nettopp potetgullet og sjokoladen. Og alt det andre usunne mølet jeg dytta i meg.
På samme måte som det er forskjeller på de forskjellige filosofiene inne lavkarbo er det stor forskjell på grunntanken bak de forskjellige pulverkurene også.
lille_trille sa for siden:
En måte å unngå å miste ansikt på, er å holde den nederste delen av det lukket.
Ønsker alle en god kveld..... med eller uten lavkarboshake :p
nightly sa for siden:
Hehe, godt sagt!
Min er herved lukket og låst!
Trådstarter: håper du finner en god shake som hjelper deg! :)
bigmum sa for siden:
Haha! Ganske morsomt at de færreste har fått med seg at jeg kjøpte shake for ca 3 dager siden, tihi! Men tråden og diskusjonene fortsetter, i en heelt annen retning;) Men jeg er bare glad for at jeg har fått hjelp til å finne det jeg etterlyste in the first place ;)
nightly sa for siden:
Å.. Haha! Håper du blir fornøyd med den i allefall:) Hvilken landet du på?
nightly sa for siden:
Glem det, jeg fant innlegget;)
Vurderer dette jeg også.. Har verken tid eller lyst på frokost om morgenen...
marjusen sa for siden:
Bedre sent enn aldri. Jeg er full. Akkurat sitti i badestampen og drukket. hikk det var heeeeeeelt nydelig. Anbefales virkelig. Her regner det og er små kaldt. Men i stampen var det 38 grader. Nåmer det natta. Vinpirates i morra. God natt and goodmnight. På Ipaden. Hihi hikk
Brimstone sa for siden:
:lol::lol::lol:
Nerthus sa for siden:
:lol: lurer på om marjusen er innom og sjekker hva han har skrevet av meldinger her inne når promillen har falt til normalt nivå igjen :cool:
Det ser ut som om stavehjelpen på ipad'n kan bli en utfordring framover også....:p Lurer litt på hvordan "vi prates" kan bli til vinpirates?? ;)
Cassiopeia sa for siden:
Autokorrekturen på iPad og iPhone er nådeløs! Den har til og med eget nettsted.
Advarsel: Kan føre til avhengighet og veltrente lattermuskler.
Nerthus sa for siden:
OMG gjett om jeg trengte å le litt nå da! Takk for at du delte ;)
Cassiopeia sa for siden:
Takk for at du har vett til å takke :) (Gammelt Jungelord)
lille_trille sa for siden:
hehehe.... Fantastisk bra :) Tørker snørr og tårer her :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.