Bruker du forsiden aktivt? Tråler du forumet for å finne nye innlegg eller bruker du "nye innlegg"-funksjonen? Leter du opp gamle tråder for å se om det har kommet svar til deg eller glemmer du hvem du har skrevet til?
Og bruker du "hvem er aktive"? Noen ganger bruker jeg den for å se litt hva folk egentlig titter på, og da hender det at det er flere som gjør det samme. Da ønsker jeg meg en liten smileting som kan vinke til den andre og si "hei, jeg er her og det er du også". fnis
Bruker forsida, nye innlegg, siste 100 tråder (fordi jeg en innom og kikker mens jeg holder på med andre ting og må logge av av og til så forsvinner "nye" innlegg før jeg har fått lest dem). Jeg abonnerer ikke på tråder, det blir altfor mye mas og mail. Bruker søkefunksjonen (avansert) en masse. Men ser ikke så mye på hvem som er på......
Bruker forsida masse, og abbonerte tråder litt, og så ser jeg av og til på dem som er aktive dersom det har vert lite aktivitet en liten stund:p :rolleyes: Men mest forsida ja
Jeg bruker forsiden oftest,men det første jeg gjør når jeg logger på er å trykke på nye innlegg.Deretter trykker jeg hjem og ser nye innlegg der underveis:) Bruker også de siste 100 tråder,for det er mye jeg ikke får med meg eller har tid til å lese/svare der og da.Er jo så mye aktivitet her til tider.Og selvsagt,de som er aktive.Ender ofte opp med at jeg også kikker på de sidene..:o
bruker nye innlegg mest, brukerkonteollpanel bruker jeg for å følge med på tråder jeg har svart på, og se på rykter, innimellom reuker jeg siste hundre
er ofte innom hvem er aktive, for å få gode tips til tråder, har funnet mye artig der :)
føler det litt som "å bli tatt på fersken når andre er der samtidig :D :D en smiley hadde vært kult!!
grattis med ny avatar, Albertine, den var fin!!!
:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.