< Tilbake til oversikten

Chocolate Mousse cookies - fra passion 4 baking

Smakfull sa for siden:

Tenkte jeg skulle teste disse ut til neste helg :) Noen som har testet de ut?

Prøvde meg på sjokoladekake med hvite bønner, men syntes ikke den smakte noe godt. Likte konsistensen, men glasuren smakte egentlig bare smør. Godt kjæresten likte den :D

rut311 sa for siden:

Og der sprakk jeg fra å holde meg unna baking med sukrin!! (Skal bli kvitt søtsuget)

Brukte ikke sjokolade, bare kakao, så de ble litt mørke, men veldig god likevel!

Velvel, mandag og nye sjanser i morgen!

~Vimsa~ sa for siden:

Vet du karbohydrat innholdet i disse?? Er så dårlig på å regne ut hehe:D

maylinn89 sa for siden:

Har akkurat lagd disse, var knallgode:):)

tmd sa for siden:

Hvor mye kakao brukte du?

littleme sa for siden:

Dette skal jeg definitivt prøve, men skjønner ikke hva SP er? Hjelp?

Tallulah sa for siden:

Også såå lenge til helga da :p

nellie sa for siden:

Trooor det er dette: cacas.no/Produkt/03-704

Melusine sa for siden:

Disse kjeksene bakte jeg i helgen og de ble veldig gode,
brukte Freia Premium 70%, mandler og ingen SP i. Vet ikke helt hvorfor, men de fløt ikke like mye utover og så ikke så delikate ut som Manuelas. Uansett; de smakte himmelsk :)

Silversun sa for siden:

:eek:
Klikket meg innom den bloggen tidligere i dag, og fikk skikkelig lyst til å lage dem, men tenkte jo ikke på at det gikk an å lage dem på lavkarbo-vis!
Nå blir det enten disse eller chocolate delice i helga ja!:D

anelis85 sa for siden:

Jeg har bakt disse uten Sp. De fløt ikke utover i det hele tatt og jeg synes ikke de var noe gode!! Skulle bare for å ta med på jobben noe som jeg også kunne spise, men det endte med at jeg lagde ferdig brownie fra toro og lot vær i spise selv. De kjeksene smakte jo grusomt!!!

littleme sa for siden:

Nå ble jeg lei meg kjenner jeg :( Hvorfor ikke noe godt? Hva brukte du?

Pingri sa for siden:

Jeg la inn denne på diett.no, det ble 23g karbohydrat pr 100g.
Da er det regnet med sukrin, og med vanlig mørk kokesjokolade. Blir litt mindre med feks 86%, eller med kakao.
Link.
Hvor mange kjeks fikk dere?

Melusine sa for siden:

Dette er definitivt ikke noe å spise til hverdags,
men ser man på ingrediensene er det absolutt lavkarbo og kan være et godt alternativ til kjeks. Om en trenger det innimellom :)
Sikkert høyt energi innhold også...

rut311 sa for siden:

Jeg blanda 10 gr kakao i 40 gr smør.. vet ikke om d blir riktig da, i forhold til sjokoladen. Ops, dette var i halv røre.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.