montry sa for siden:
Har fulgt induksjonen i snart 2 uker og har gått jevnt og trutt ned. Men de siste to dagene har vekta stoppet opp og jeg har nærmest gått opp 200-300 gram! Hva skjer?? :confused: Er det vanlig?
montry sa for siden:
Har fulgt induksjonen i snart 2 uker og har gått jevnt og trutt ned. Men de siste to dagene har vekta stoppet opp og jeg har nærmest gått opp 200-300 gram! Hva skjer?? :confused: Er det vanlig?
Roy82 sa for siden:
Det er vanlig at det skjer ja :) så hos meg sto det stille i nesten 3 uker.. Men så fortsetter det igjen!
Amica sa for siden:
Veier du deg hver dag siden du sier "De to siste dagene"? Vekten går opp og ned i løpet av uka, vil anbefale deg å veie deg en gang i uka heller. Da får du et mer helhetlig bilde av "saken" :p Å veie seg hver dag er både misvisende og deprimerende til tider.
Nille sa for siden:
Det er heller regelen enn unntaket ja. Det kan går alt fra 2-3 dager til 4 uker før kroppen ha justert seg..... For noen lengre.... Jeg gikk 8 uker jeg. Da gjelder det å holde fokus og ikke gi opp !!
Men hvorfor veier du deg hver da ?? Det må da være forferdelig frustrerende ? Atkins sier at om du vil ha søvnløse netter, - eller om du er machosist, - ja da må du bare veie deg hver dag !!:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.