< Tilbake til oversikten

Da er vi tilbake ! :)

HP sa for siden:

Forumet er oppe igjen.:D

Men vi vil likevel bli en anleggsone ut dagen ihvertfall. Husk å ta kopi (Ctrl+C) før du legger inn store innlegg. ;)

Amica sa for siden:

Yes, dette var bra..Skal prøve å huske det ;) Er såå dumt om noe blir borte..

Albertine sa for siden:

Alle innleggene jeg skrev for litt siden forsvant bare...Håper disse henger seg fast litt lenger!

Silvandar sa for siden:

Auu.. Hvis du rakk å skrive noe for ca. en time siden, så forsvant nok de.. Jeg hadde noen problemer med å få på plass backupen fra igår, så jeg dumpet og la inn på nytt og dumpet og la inn på nytt 4-5 ganger..

Jeg tror ikke jeg trenger å gjøre det igjen nåå, ihvertfall :)

Unnskyld

mofe sa for siden:

Men du Silvandar-duden, hvorfor er ikke forsida oppe? Tar det lang tid? Jeg er så innmari avhengig av den, nemlig for tenk! :o :p

Albertine sa for siden:

Duuuuu da... Det var ikke akkurat Pullitzer-materiale det jeg skrev da, så verden klarer seg nok fint uten mine bevingede ord...;)

Anne sa for siden:

Er alt i orden nå?

Spør fordi jeg ikke kommer inn på "Hjem"...Kommmer bare til en link som sier trykk h er for å komme til Forumets hjemmeside, og da kommer jeg ikke dit jeg vil:p

Silvandar sa for siden:

Masemofe :rolleyes: av en eller annen grunn så vil forsiden og BARE den ikke fungere, alle undertjenestene ( www.lavkarbo.no/lenker/ - www.lavkarbo.no/gallery og sånn) fungerer.. Ingen fornuftig grunn til at det er sånn, så jeg dyttet ballen over på HP så han kan mase på noen andre igjen for å finne ut av det, jeg ;)

Silvandar sa for siden:

Det ordner seg nok på et vis.. bare vi finner ut hvorfor det ikke fungerer.. ;)

HP sa for siden:

Spørsmålet om forsiden er rettet til han som har programmert den. Venter på svar. :snill:

Jeg skal forresten kjøre en oppgradering av forum og galleriet litt sener i dag :) Blir litt nedetid i forbindelse med det.

magdalena sa for siden:

Flott at forumet er oppe og går sånn nogenlunde hvertfall..Kjente litt abstinenser i sted.

Summer sa for siden:

aaaah, endelig! Har hatt helt abstinenser jeg...:rolleyes:

Er litt lost uten forsiden da... Men det ble litt bedre etter jeg kom på "hurtiglenker" oppe på siden der jeg finner dagens innlegg.:)

Mila sa for siden:

Åhh.. får helt fnatt uten den der hjem sida altså!:p Blir snart gæ`æn gitt..:D

mofe sa for siden:

hvor?

Summer sa for siden:

oppe ved siden av "søk" :)

HP sa for siden:

Guess what :shifty:

mofe sa for siden:

Whaaah? :)

Fedonisten sa for siden:

"hjem" fungerer igjen

HP sa for siden:

24 poeng til Fedonisten! :D

mofe sa for siden:

Ah. Det var det jeg også trodde, men så funket det ikke, men NÅ funker det!

JIPPI!

:_online2l

HP sa for siden:

Dere trenger kansje å trykke refresh, reload, last på nytt, eller F5 (avhengig av nettleser) :)

Anne sa for siden:

Å endelig:D

Nille sa for siden:

Har ikke kommet inn før nå jeg, - og nettet hjemme er fremdeles nede - MEN DET ER NEXGENTEL SIN SKYLD !!:mad:
[color=purple][/color]
Nå er jeg på jobb og har egentlig ikke looooov å være her !! :o
[font=Verdana][/font]
PS NexGentel har lovet nytt kort i sentralen på fredag førstkommende og vi fikk ny router i posten på lørdag...........

Albertine sa for siden:

Men det mangler noe på forsiden, gjør det ikke?

HP sa for siden:

Listen over hvem som har flest innlegg er borte. :) Det var den som gjorde at siden ikke virket :snill:

mofe sa for siden:

Kommer den ikke tilbake?

HP sa for siden:

Blir en annen løsning i allefall - samme resultat :)

Den kommer nok, men det er ikke en prioritert oppgave akkurat nå :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.