Jeg ELSKER Riga Balsam, pleier alltid å kjøpe med meg hjem når jeg er i Riga, minst en gang i året (elsker Riga også, hehe). Meeeen, så er jeg litt usikker på karboinnholdet, vet at det er 24 ulike urter og vodka som er hovedingrediensene, men så lurer jeg på om det noe søtt og godt der også...og DET er jo kanskje ikke så lurt på ketolyse! Kanskje en "long shot", men noen som vet?? Har så lyst på en "knert" :D
Nei, kan aldri tro det er noe søtt i Rigabalsam. Det er jo en bitter dram, og etter hva jeg vet er det kun bitre urter og vodka.
Denne bitteren er jo i den helt andre enden av skalaen, enn f.eks Jæger`n. Men god som gull da ;-)
Takk for svar! Hadde nesten ikke håpet på et svar, ikke så mange som kjenner til Riga balsam tror jeg! Nei, men da tar jeg sjansen på å smake litt jeg!
Hehe, ja jeg har vel kjent litt mye på den jeg også, spesielt da vi var på den orginale Balzams Bar i Riga......tusenvis av ulike drinker med balsam i :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.