Korsnes sa for siden:
Hei! sliter veldig med å finne ut hvor mye fett og karbohydrater som er nok. Håper derfor noen av dere kan være så snille og hjelpe meg!
Har spist lavkarbo/ketolyse i nesten en måned nå. Grunnen til at jeg begynte var store problemer med magen, pga cøliaki.
Eks. på hva jeg spiser i løpet av en dag:
Frokost kl.7 : to egg, 4 skiver norwegia, 4 skiver bacon stekt i smør
Lunsj 12.30 : halv avokado, litt agurk og paprika, et egg(eller noen skiver salami ellr bacon), ekstra smør eller seterrømme
Middag kl.5-6 : kylling med mozzarella, tomat, bacon rundt. Saus av creme fraige eller seterrømme, samt smørkoka brokkoli. Annet eks. kan være 300 g kjøttdeig med 2 store ss seterrømme, salat, agurk, ost og squash.
kveldsmåltid: tyrkisk yoghurt med CC og kanel/sukrin, eller "ruller" som består av fet salami, ost, smør og agurk.
Jeg steker ALLTID kjøttet eller fisken jeg spiser i mye smør, og spiser kanskje litt for mye melkeprodukter og ost. lurer på om dette ser bra ut, eller om jeg spiser for mye fett? ville satt stor pris på om noen ville sette opp eksempel på hva jeg burde spise i løpet av en dag. var veldig mett i begynnelsen. Da spiste jeg ikke like mye fett som nå, men har etterhvert begynt å bli mer sulten og trenger mere mat. Er dette normalt?
Er en jente på 175 cm og veier 63 kilo. målet er å stramme opp og bli litt mindre.
Hååper noen kan hjelpe meg!!:)