< Tilbake til oversikten

Gått ned mer enn 30 kg nå!

Thomasina sa for siden:

Hei,

Lenge siden jeg har skrevet noe her! Kommer inn og leser en del og finner inspirasjon her.
Men tenkte å dele hvordan det går nå!

Har introdusert megselv to ganger her, 2005 og 2007 tror jeg, men begge ganger ga jeg opp hele lavkarbo greier. Men nå har jeg startet igjen sist november, og tenker at dette passer best som livstil for resten av livet!

Nå har jeg gått ned fra over 117 kg til 84 kg i dag! Men er ikke ferdig ennå....
Tenkte bare å dele hvor bra det går med dere! :D

Går på Atkins sin lavkarbo.

Et halvt år før jeg begynte på lavkarbo, begynte jeg å trene på arbeidsdager, en halv time om morgenen, med Wii fit pluss. januar sist gikk jeg over til noe nye programmer på Wii, Dance Coach og Club Coach i mars.
Føler at det er kombinasjonen met training og mat er det som virker best.

Må legge trykk på å spise grønnsaker. Har nettopp hat ei uke med kjeveproblemer og kunne ikke spise mye mer en mykk mat, så det blir lite grønnsaker, og kroppen viste meg at den ikke var fornøyd!
Men nå er jeg tilbake til salaten og grønnsaken min!

Melaisa sa for siden:

Solskinnshistorier er de aller kjekkeste - takk for den!

Bittemoren sa for siden:

Så bra kjempe flott at du har kommet så langt :heia: stå på videre :heia:

lille_trille sa for siden:

Gratulerer med supert resultat. Tar til meg dette som en god inspirasjon :)
Lykke til videre.

Gerd sa for siden:

Gratulerer :heia:

Bønna200 sa for siden:

Så flott, da:heia: Sånne historier er skikkelig motiverende:) Lykke til videre!

Thomasina sa for siden:

Tenkte at det var fint for andre å lese at det er mulig!
og ønsket og renske opp dårlige følelser jeg hadde med to mislykkede starter!

Det er viktig å være skikkelig motivert, forbered og ha noen som støtter deg ved siden av!

smgj sa for siden:

Kjære deg - det er ikke to mislykkede starter. Det er to øvelser som nok ble avbrutt, men som du helt sikkert lærte mye av som du har nytte av nå. klem

Grønnsaker er viktig, tror jeg også. Og - oftere og oftere - skikkelig godt.

runnmensunn sa for siden:

Gøy og inspirerende. Håper du har klappet deg selv på skulderen for det fantastiske resultatet.....

Gratulerer og vider lykke til.

jannesnuppa sa for siden:

Gratulerer så mye, dette er jo kjempebra :)

LibraGirl sa for siden:

Gratulerer med flott vekttap :)

Thomasina sa for siden:

Tusen tusen takk!!! det er så fint å lese, hadde ikke tenkt på det sånn!
Denne skal jeg ta med meg!!

fettnurket sa for siden:

Så flink du har vært, gratulerer så mye med fantastisk resultat! :heia: Og hva er vel to "mislykkede" forsøk, det var hvertfall ærlige forsøk og to helsikes gode erfaringer å dra med seg videre i kampen mot badevekta! :boxing:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.