Heisann.
Startet med keto i forrige måned - har vært i ketolyse hele tiden, med høyt utslag på stixen.
Men vekten min går slik : Dag 1: 73.6 | Dag 2 : 73.3 | Dag 3: 73.0 | Dag 4: 72.7 | Dag 5 : 73.0 | Dag 6: 73.3 | Dag 7: 73.6
Jeg spiser som regel :
Frokost - 2 Egg og 3 skiver bacon med ost og tran, stekt i smør/olje.
Middag - Halve tallerken med salat/agurk/grønnsaker, resten med svinekjøtt/kjøttdeig o.l, med oljer, dressing, rømme, ost.
Kveldsmat - Enten en omelett eller knekkebrød med ost og dansk pølse med majones.
Har regnet på kalkulator at jeg spiser ca 70 % fett, 26 % protein, og 4 % karbs. 1800-1500 kalorier per dag, noe som er under mitt vedlikehold.
Tenkte det same som Nellie. Lavkarbo er vektregulerande, så om kroppen din meiner at du er OK, så vil det ikkje gå raskt, eller du vil ikkje gå ned i det heile tatt. (Men ein kan endre fasong sjølv om ein ikkje går ned til dømes.) At du er i ketose treng ikkje å direkte bety at du går ned. Eg ville først og frems ha kutta å vege meg kvar dag, finn deg ein dag i veka, og så slappar du av og avventar litt. Det kan også ta litt tid før kroppen innser at noko er på gong.
"Høyt utslag" som du seier om sticksen kan dessutan bety at du ikkje drikk nok. Utslag er utslag, det er ikkje snakk om å vere i svak eller sterk ketose. Men mørk sticks kan bety for lite vatn.
Som sagt, lavkarbo er vektregulerande, og ingen vidunderslankekur. Kroppen kan endre seg sjølv om du ikkje går ned i vekt. Drit i vekta og kjenn heller på om du føler deg bra! :)
Tviler på at du vil gå ned noe særlig i ketose, når du er i det nedre sjiktet av normalvektig:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.