< Tilbake til oversikten

Smilie-lista..

boble sa for siden:

Er det bare meg,eller flytter de smilyene på seg hele tiden. (Håper det ikke bare er jeg som har denne oppfatningen,for må da sjekke synet + blir flau..)
[color=royalblue][/color]
Hva er meningen med det a`?

mofe sa for siden:

Bra spørsmål, dette lurer jeg også!

Iset sa for siden:

Mener du de på siden av innlegget? De flytter seg etterhvert som de brukes ofte. I den boksen finner du de som brukes oftest. :)

Iset sa for siden:

Sånn er det iallefall på mitt forum, men jeg aner ikke om det er sånn her, går ut fra det.

magdalena sa for siden:

hmm..De gjør jo det..Flytter på seg altså;)

Aline sa for siden:

ja, jeg regnet også med at de flyttet seg etter hvor ofte de blir brukt :)

Albertine sa for siden:

Måten de flytter seg på er bestemt av Zen. Zen og månen er interpåvirkelige og dermed endres adferdsmønsteret deres i samhold med månens faser. Vet du virkelig ikke dette?

Albertine sa for siden:

fnis

Ikke hør på meg, jeg er full.....

Mila sa for siden:

:stuart: :lol: Du er DET du ja...:p

:klem:

Iset sa for siden:

:lol: :lol: :lol:

Aline sa for siden:

fnis :lol: :stuart: :lol: :klem:

HP sa for siden:

Holder en knapp på Albertines teori jeg da :snill:

Albertine sa for siden:

Flytter de virkelig på seg? Eller er det det at de mest brukte kommer opp på siden?

Alfie sa for siden:

Har du forlatt Zenteorien din?
(har du forresten lest Zen and the art of motorcycle maintenance?)

Albertine sa for siden:

Mannen min som er motorsykkelentusiast begynte på den, men måtte legge den fra seg fordi den var så grusomt kjedelig...:rolleyes: Har du lest den?

Alfie sa for siden:

Jepp. Mange ganger. Jeg syns den er deilig lesning, men er nødt til å være i det litt mer filosofiske hjørnet kan du si. (For øyeblikket strekker ikke hjernekapasiteten seg lenger enn til krim...):veitikke:

mofe sa for siden:

jeg tror ikke på teorien om at de som blir brukt mest er øverst, for nå er f.eks ;) og :( og :D og :confused: øverst hos meg, :confused: er det veldig lenge siden jeg har brukt (bruker den nesten aldri mere).

Aline sa for siden:

det er de gule som flytter på seg :boxing: :blomster: :rulleøyne:

Alfie sa for siden:

[quote=Aline]det er de gule som flytter på seg :boxing: :blomster: :rulleøyne:

Aline sa for siden:

du skriver koden, f.eks :boxing: boxing (med : :på hver side) eller :blomster: blomster (med : : på hver side) eller :lol: lol (med : : på hver side ) osv. :)

Alfie sa for siden:

Takk skal du ha Snuppa :blomster:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.