ia2go sa for siden:
Jeg kan nesten ikke tro det er sant det jeg opplever nå! Jeg er 45 år og har slitt med overvekt (15-20 kg) så lenge jeg kan huske. Har prøvd utallige slags såkalte slankekurer med samme resultat hver gang: konstant sulten, slapp, irritabel - noen (eller maange) kilo ned men like fort opp og gjerne litt høyre opp. Har hørt om lavkarbo en god stund men bare med et halvt øre for jeg har sett på meg selv som fullstendig avhengi av brød, poteter, ships og ikke minst sjokolade. Nyskjerrigheten ble ikke vekket før jeg begynte å legge merke til en kollega jeg har. Hun er på samme alder som meg og omtrent samme høyde/vekt. Jeg ante ikke hva hun holdt på med men begynte å legge merke til at hun så penere/slankere/gladere/kvikkere ut for hver dag som gikk :) Tilslutt måtte jeg bare spørre og svaret hennes var LCHF! Heldigvis fant hjeg dette forumet og har lært utrolig mye må de knappe 2 ukene jeg har holdt på nå...Tusen takk til dere alle her inne, dere er en kjempeinnspirasjon for meg!! Og aller best nå er følelsen jeg har med meg selv!! Jeg kan ikke huske jeg har følt meg så bra! Alle vondter er borte, humøret er stabilt veldig godt og jeg føler meg rett og slett utrolig bra! Jeg har kommet til en definitiv livsstils endring og er fullstendig avslappet i forhold til hvor fort jeg går ned fordi jeg VET jeg kommer til å gå ned og jeg kommer til å gjøre det mens jeg har det mye bedre enn før!