karianna sa for siden:
Selv skal jeg spise røkelaks! Nam nam! Hva skal dere spise da? Hilsen nysgjerrigper på loftet :-)
karianna sa for siden:
Selv skal jeg spise røkelaks! Nam nam! Hva skal dere spise da? Hilsen nysgjerrigper på loftet :-)
arnakristin sa for siden:
Hei.
Er du nysgjerrig på hva folk spiser til lunsj, så kan du ta deg en tur innom denne tråden: Lunsj
[color=#000000][/color]
Du finner tilsvarende tråder for frokost, middag og kvelds og linker til disse og masse annet finner du i tråden: Til alle nybegynnere på lavkarbo…
manebane sa for siden:
Jeg har spist omelett med kyllingkjøttdeig, ost og spinat :)
LibraGirl sa for siden:
lavkarbo knekkebrød med ost og paprika :)
Charlott sa for siden:
Brunchen her ble kokte egg med meierismør/gressløk og osteknekkis :D Schnadder!
Nerthus sa for siden:
Roastbeef, blomkålsalat fra i går og eggerøre med litt salatrester (salat-tomat-chilifetaost)
Livsglede sa for siden:
Etter rømmegrøt til frokost, så ble det enkel lunsj. Kun noen staver med graddost og en kopp kaffe med fløte, stappmett på det:D
Camomilla sa for siden:
Spiser ikke frokost, så lunsjen min er alltid stor :)
Salat med bacon, fetaost, kål, thousand island (ok, fy-dressing, men metter godt)
1 stor løkpølse og litt sennep. Nammers :)
langaard sa for siden:
Spiser aldri lunch:) Bare frokost og middag, mett hele tiden:D
mysil sa for siden:
Prøvde meg på fløtegrøt, men det holdt med noen skjeer :p Gikk over til to fiberrik med ost, purre og agurk i stedet :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.