Jeg byttet til Fedon fra Ketolyse for ca tre uker siden og har gått opp to kilo! :O Vet ikke om jeg klarer å bite tennene sammen og fortsette. Jeg har stått bom fast på ketolysen siden jul, men jeg gikk ihvertfall ikke opp. Blir helt tussete. Jeg har jo enda mye å gå ned, men når virker det som om en kjempevegg kommer rett i fanget mitt. Har slanket meg i halvannet år og ikke hadt store problemer med motivasjonen, men nå må jeg virkelig jobbe med huet mitt.. :( Huff, det ble sutrete, men jeg ser oppriktig svart på tilværelsen nå.
Når man går over fra ketogent til ikke-ketogent kosthold skal man vel regne med ca 2 kilo ekstra i vannvekt, så jeg ville ikke fått panikk riktig enda. Gi det litt mer tid og la kroppen få venne seg til det nye regimet. Har du målt deg med målbånd?
Nei jeg har ikke målt meg.. Jeg angrer litt på det. Kanskje jeg skulle ebgynne med det. Ihvertfall med tanke på at jeg er blitt mye flinkere til å trene. :) tenkte også at det kanskje er vann, men jeg fikk liksom angsten lell..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.