< Tilbake til oversikten

Bukser, min verste fiende

Newstart sa for siden:

Etter svangerskapet veide jeg over 100 kg. Jeg startet i slutten av mars for å prøve å gå ned i vekt. Jeg har lagt helt om kostholdet mitt, og har vel aldri i mitt liv hatt det bedre før.
Men tidligere har jeg alltid gruet meg til å kjøpe bukse for jeg har aldri funnet noen som passa. Da jeg startet dietten så måtte jeg opp i bukse størrelse 52 minst, så derfor kjøpte jeg ikke bukse. Jeg bare brukte gravidebuksene mine. Like greit det så sparte jeg penger.
For en stund siden så fant jeg ut at siden de buksene bare datt ned måtte jeg finne meg ei skikkelig bukse slik at jeg ser ut som folk. Man kan jo se fin ut selv om man er på vei ned da hihi. Hurra jeg fikk på meg bukse i str 46. Jeg ble så glad så jeg kjøpte to stk.
Men i går så fant jeg fram ei helt ny bukse som jeg har i skapet som er 42. Tenkte at nå skal jeg virkelig få meg selv i dårlig humør for nå skal jeg prøve å se hvor lenge det er til jeg kan bruke denne. Noe som har vært målet i en hel evighet.
YES den passet den!! Hurra den satt som et skudd. :)Helt utrolig at det er mulig. Måtte bare fortelle det til dere. Helt fantastisk.
Og det er første gang at jeg har stor koset meg når jeg har vært på slanking. Spiser når jeg er sulten og spiser faktisk store mengder.

Åhhh det er bare så artig. Endelig fungerer det.

Stå på alle dere som holder på! Det lønner seg.:D

LibraGirl sa for siden:

Så morsomt :)
Gratulerer så masse med kjempebra resultat, nye bukser
å passform i de gamle :D

smgj sa for siden:

Genialt!
:heia:

Okie sa for siden:

:eek: og jeg som lurer på en bukse laaaaangt bak i skapet, men ikke ville prøve pga skuffelse.... lurer på om jeg skal være modig...

Og :heia: kjempe bra!

manebane sa for siden:

:heia:
Kanonbra! Gleder meg til å mine gamle (og ubrukte) bukser passer igjen :D:D

Kitsu sa for siden:

Gratulerer så masse! Ingenting som å komme inn i mindre størrelser, det kjennes fantastisk.

Bravo sa for siden:

Gratulerer, så herlig!!

Bittemoren sa for siden:

Fantastisk :) gratulerer :heia:

langaard sa for siden:

Så flott!! Gratulerer:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.