< Tilbake til oversikten

Juliskravletråden 30+

Kitsu sa for siden:

Jepp! XD Om du syns det er greit selv så.

ekenna sa for siden:

Å så koooselig! :) Det er vel individuelt hva man mener er en date og ikke, men for meg hørtes dette ut som en date hvertfall. Og en vellykket en også! :D Og ja, det er lov og date en på 36 når man er 24, etter min mening. Jeg er nå 20 og eksen min er 32. Det hørtes bedre ut i forhold til når vi traff hverandre. Da var jeg var 15 og han 26! :o

Anarko sa for siden:

Eksen min er nå 35, og vi slo opp for 4 år siden. Til tross for aldersforskjellen så var han helt klart barnet i forholdet :P
Nå er jeg 25 og sammen med en på 30, og vi er ganske så like. Han er mer moden enn han forrige, er voksen og ansvarlig, men samtidig kan han være leken, impulsiv, og litt barnslig når situasjonen tilsier det. Så om du dater en på 36 så har ikke nødvendigvis alderen noe å si, men hvordan han er :) God på kjøkkenet er ofte en meget god start ;)

vimsen85 sa for siden:

Er man god andre steder om man er god på kjøkkenet? Følg hjertet! Det er ikke så stor aldersforskjell. Følg magefølelsen :)

Anarko sa for siden:

Nei, men å være go på kjøkkenet er en fin egenskap i en partner synes da jeg :)

Furine sa for siden:

Enig, Anarko! Her i huset kan vi begge lage middag, og sambu er litt av ein gourmet når han vil. :love:

Aldersskilnad treng ikkje å ha noko seie, nei. Om ein elles er på bølgelengde, ser eg ikkje heilt problemet. Eg har data ein som var 10 år eldre.

Zillah sa for siden:

Den viktigaste grunnen til å tenke på aldersskilnad, er jo at ein ofte kan vere i (eller fort kome til å vere i) ulike livsfaser og ulik grad av modenhet, forventningar til kva som skal kome ut av forholdet osv. Om ein er på nokonlunde same stad der, er det ikkje så farleg med kva årstal som står på fødselsattesten, tenker eg. Den gamle visa med at "han vil bli gammal og døy så mykje tidlegare" ... nja... det kan fort bli annleis enn ein trur, og er nok kanskje ikkje så viktig lenger . Ja, i den grad ein ser for seg å bli gamle saman, da. Alle forhold fører jo ikkje ned den vegen, ei heller ønskar ein det.

vaskeklut sa for siden:

Takk for mange fine svar :) Skal nok først og fremst forsøke å ta det med ro og se hvor ting fører hen (selv om det ikke er så lett :rolleyes:). Men godt å se at det ikke er sånn at folk får spader når de hører om det. Og Zillah: ja, det har jeg også tenkt en del på. Får vel svar på det etter hvert om det blir til at vi fortsetter å deite.

(jeg merker at jeg begynner å bli småforelska i alle fall :rolleyes::o:eek:)

Nupsida sa for siden:

JEg dater en som er ti år eldre enn meg, å så langt merker vi ikke noe til aldersforskjellen :P

Anarko sa for siden:

Jeg tror det spørs litt hvor stor aldersforskjellen er også. 10 år er ikke nødvendigvis så mye, men snakker vi 20 så mener jeg det blir for mye med tanke på fremtidsutsikter. Men det er min oppfatning, det er nok mange som har 20 år mellom seg og er lykkelige fordi om.

vimsen85 sa for siden:

Hehe. Trur kanskje ikkje poenget mitt kom fram eg.. :p But nevermind my dirty mind. Eg skreiv vel ikkje akkurat som eg tenkte. Eg syns det e greit å være den som laga maten, så sleppe eg oppvasken (god arbeidsfordeling :D).
Vær lykkelig du vaskeklut!
Og du Nupsida og du Zillah :D
Og du GK!
Livet er godt!
(ja, litt hyper. Skal på festival i helga. Ergo: ingen jobb, masse gode venner og alkohol. Ja, og så litt musikk da...)

Anarko sa for siden:

Ja, livet er godt!
Er også den som står for matlagingen, så blir oppvasken tatt av han gut. Men kjekt at han kan koke i hop snadder innimellom også :)
Joda, tror jeg tok poenget ditt :P

Maijka sa for siden:

Jeg tenkte akkurat det samme som deg..... :_plystre:

vaskeklut sa for siden:

:lol::lol::lol:

Anarko sa for siden:

Lurer på om det er terrorangrep det som skjer i Oslo nå... Ekkelt. Håper de av dere som er i Oslo har det bra.

Kitsu sa for siden:

Signerer. Har alle det bra?

Samboen skal dit i morgen... Nå vet jeg ikke om han får lov. :eek:

Zillah sa for siden:

Dei første mistankane går heilt klart mot terror. Men det er vel meir usannsynleg at det skjer eit nytt åtak med det same.

Ekkelt, for å seie det mildt. Ein må jo berre tenke på kor mange som har blitt skadde eller det som verre er. Med tanke på tilstanden i regjeringskvartalet, er eg sjeleglad for at det trass alt er ferietid. Dei av mine som høyrer til der er i alle fall ikkje til stades, og det gjeld vel forhåpentlegvis ein del av dei andre som arbeider der også.

Carisma sa for siden:

Vi har utsikt over sentrum og jeg så eksplosjonskya! Det smalt som bare h*****e! Sambo jobber to bygg unna regjeringa, og ble evakuert. Så ut som en krigssone visstnok.

Anarko sa for siden:

Dette er forferdelig... Dagen vil bli husket i årevis fremover. Flere er bekreftet omkommet også. Et land i sorg.

vaskeklut sa for siden:

Æsj.. Merker jeg er litt redd jeg. Enda jeg sitter i Trondheim.. Og i morra skal jeg ta tog ned til Koppang..! :kadetgaar

Kitsu sa for siden:

Jeg vasker bad med NRK nett-tv gående i bakgrunnen. Jeg må gjøre et eller annet, ellers kommer jeg til å få fnatt. At noe sånt skjer...

gvm82 sa for siden:

Signerer. Går alt bra med alle i Oslo.
Har heldigvis fått beskjed frå dei fleste eg kjenner der.

madamode sa for siden:

Hvordan går det med alle her da? Håper ikke noen har vært berørt personlig av de tragiske hendelsene i Oslo og på Utøya...

Håper alle har hatt en grei sommer så langt, og at dere fortsatt får noen gode dager - fylt med solskinn og masse god mat og selskap :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.