< Tilbake til oversikten

Forslag til OK "godteri" på induksjon?

siri74 sa for siden:

Det skal være minst mulig salt og uten søtningsmidler, og kunne knaskes foran Tv'n :D

Det eneste jeg kommer på av meg selv akkurat er blomkål dyppet i rømme og det frister ikke sånn helt maks liksom.. :rolleyes:

mofe sa for siden:

Bacongull? :)

Alfie sa for siden:

Ost og reddik/cherrytomat/agurk/stangselleri...??? Ikke???

boble sa for siden:

liker du pisket krem,a? i så fall bland med heistad sjokoladepuddingpulver og ha i nøtter.Godt!

siri74 sa for siden:

Tusen takk for forslagene! Veldig kjekt å ha litt valgmuligheter når fredagen kommer. Prøver å holde meg unna bacongullet, og barene, for å unngå salt og søtstoff. Ost med grønt er jo godt, da. Krem må prøves -hørtes veldig godt ut med sjokoladesmak!

Tusen takk :snill:

Iset sa for siden:

Deet er vel ikke helt induksjonsmat. ;) Nøtter skal man iallefall ikke ha på induksjonen, og jeg regner med sjokopuddingen inneholder endel fy-stoffer som heller ikke skal brukes da, bla aspartam. Men om man ikke følger atkins induksjonen, er det vel greit. :)

Tingeling sa for siden:

mm..
Jeg synes det er helt fantastisk med litt frosne bær (usukret) som jeg varmer opp til de blir lunkne, og heller litt fløte over... HERLIG !!!!!!

Daizy sa for siden:

Hva med creme cherié ost med cherry tomater? Eller babybel&selleri...
Jeg dipper i rømme m/dipmix (men vet ikke helt om det er lov....) :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.