< Tilbake til oversikten

Ultratone :)

have2 sa for siden:

Etter 12 kg stoppa vekta og alt jeg prøvde hjalp ikke. Alt stod still. Men så tok jeg ti timer Ultratone på Bryggen Spa i Tromsø. Fantastisk! Etter bare få timer kjente (og så) jeg at midjen kom til syne på et skikkelig vis, og etter ca 4 timer begynte vekta gå ned igjen. Idag, etter ti timer og nå minus 16 kilo, ble jeg målt igjen og resultatet var 10 cm inn der "bilringen" hadde sittet fast i mange år :) Lykke. Et lite kick til kroppen :) Herlig behandlig og anbefales! Sjekk her: www.bryggenspa.no/figurforming.147154.no.html

LibraGirl sa for siden:

Så fantastisk da :D Er så utrolig mange som har
negativ erfaring med figurforming så bra å lese
noe positivt :)

LIBBA sa for siden:

Så kjempebra da :D Spennende :) Kunne kanskje være noe for slapp hud ;)
Gratulerer med flott resultat :heia:

have2 sa for siden:

Ja jeg har lest at endel er negativ til figurforming, men dette var herlig - for meg! Etter en slitsom arbeidsdag var det godt å gå rett på Bryggen Spa, lukke øyene i et lite rom med dempet belysning, panfløytemusikk på høytaleren, gode dufter og "innvendig massasje" i 3 kvarter.. før man rusjer hjem til middagslaging og husvask :) Kan nesten bli en "vane" :) Godt for kropp og sjel - og vekt og cm :) Ja - jeg er fornøyd og føler meg heldig :)

have2 sa for siden:

Apropo "slapp hud"!! Jeg fjernet livmoren i mars og hadde samtidig gått ned 12 kilo på lavkarbo.. Magehuden var ikke bare slapp :o men direkte rynkete :p og hoven, og etter disse ti timene med Ultratone er den stram og fin, og jeg gleder meg til ferien - på stranda med bikini :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.