< Tilbake til oversikten

Skummel bivirkning ...

lazyme sa for siden:

Har kjent mer og mer av det etter jeg begynte på ketolysekuren.....men har ikke skjønt sammenhengen :helsesjek

Idag mens jeg svettet og sto på kjente jeg plutselig at jeg gikk og smilte.....mens jeg gjorde husarbeid!!!!

Og det må jo være tidenes beste bivirkning :ja:
Har aldri likt husarbeid men har nå fått gjort unna mesteparten likevel, mens nå går det jo som en lek! Til og med begynt å pusse opp! Mistenker overskudd og generell velvære for å stå bak det hele. Jeg har vel alltid vært sånn skrudd sammen, jeg gjør husarbeid når jeg har det bra. Mens andre jeg kjenner gjør husarbeid for å føle seg bra ;)

Har gjort et tappert forsøk på noen kjeks idag også (egenkomponert oppskrift) men det var nok dessverre et mislykket forsøk. Brukte kokosmel og jeg klarer bare ikke den smaken :nei:
Jeg elsker kokos, men det melet syns jeg smaker blææhh...

Andre som har funnet på noen sprell i det siste? Prøvd ut nye oppskrifter eller fått noen aha-opplevelser?

Nerthus sa for siden:

Ingen sprell - setter pris på at andre spreller så kan jeg prøve ut selv - etter at resultatet er klart ;)

arnakristin sa for siden:

Ikke mange sprell her heller…
Jeg har ikke bakt noe på leeeenge… ikke noe av det jeg har lagd har fallt i smak. Vel, jeg lager jo Gerds ostekake en sjelden gang – meeen den er jo ikke akkurat bakt da.
Fant en oppskrift på jordbærmuffins som jeg testet ut og den skal jeg bake uten jorbær for å ha med meg på ferietur. Serverte den til noen som fortsatt spiser høykarbo og de likte den veldig godt…

Modifiserte denne oppskriften: Jordbærmuffins
Brukte vanlig kesam fordi jeg har min egen ladning med hjemmelaget vanilje essens. Brukte Whey protein istedenfor mel og splenda erstattet sukkeret.

FrkMarge sa for siden:

Fikk samme "bivirkningen" som deg bare et par dager etter at jeg begynnte med lavkarbo :)
Tok meg selv i å gå rundt å synge og smile samtidig som jeg tørket av benker og ryddet oppvasken.... toleransegraden økte bektraktelig ovenfor samboer og unger og irritasjonsgraden sank tilsvarende. Det skjedde fra den ene dagen til den andre og var en utrolig befrielse :)

ekenna sa for siden:

Jeg har gjordt masse sprell de siste ukene, men de har nok ikke mye med mat å gjøre. :) Jeg har også fått et par aha-opplevelser i det siste, som er et resultat av at jeg har snudd livet på hode etter at jeg begynte på lavkarbo. Og da mener jeg at jeg endelig er på den rette siden! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.