< Tilbake til oversikten

Slutten på et ødeleggende forhold

Zooki sa for siden:

Mat.

Jeg orker ikke ha noe lidenskapelig forhold til deg lenger. Det får meg til å føle meg dårlig og ulykkelig. Jeg slår herved opp.

Vi kan omgås fra tid til annen, men jeg kan forsikre deg om at jeg ikke er ute etter å vekke noen følelser til liv igjen. Det kan aldri bli oss to. Jeg kommer til å slutte å tenke på deg, og jeg kommer til å slutte å være glad, lei meg, spent, eller stresset på grunn av deg. Jeg kommer ikke til å glede meg til å være med deg igjen, men jeg kommer heller ikke til å være lei meg for å møte deg heller. Jeg kommer med andre ord ikke til å føle noe for deg. Jeg beklager at det måtte bli sånn, og jeg beklager at jeg ikke fant ut av dette før nå, enda det har vært rett foran nesen på meg hele tiden. Forholdet vårt var usunt, forvirrende, deprimerende og usosialt.

Etter et så langt forhold er jeg forberedt på at det ikke bare kommer til å være lett, men det er virkelig ikke håp for oss to, så jeg ser ingen grunn til å fortsette lengre. Jeg tror ikke du kommer til å savne meg, noe som er fint, i og med at jeg absolutt ikke kommer til å savne deg.

Jeg ønsker deg lykke til videre, og gleder meg til å finne på andre ting enn å være med deg hele tiden.

Ingvild.

manebane sa for siden:

Spise for å leve, ikke leve for å spise :love:

Kjedelig at det ble slutt, men det var det beste. Du fortjener bedre!

Zillah sa for siden:

:ja:

jolie sa for siden:

Bra skrevet! Jeg har nettopp slått opp med snopspøkelset selv - og det er så befriende! Jeg er helt fri fra mine gamle demoner. Panikken over å ikke ha snop i hus er ikke tilstede, og jeg planlegger ikke lenger hva jeg skal kjøpe neste gang jeg skal på butikken. Nå er jeg fire dager inn i to uker uten snop, og det er helt overkommelig. Før ville jeg nok gått i kne allerede på tirsdag.

Lykke til - du greier det!

ekenna sa for siden:

Så bra! Kjenner meg litt igjen i det du skriver :) Jeg har nemlig akkurat trukket meg ut av et trekantdrama og har slått opp med både røyk og snus! Det var en befrielse, og det er en fantastisk følelse å ikke kjenne et behov for å ta noen av dem tilbake! ;)

mamz sa for siden:

Bra skrevet :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.