Newstart sa for siden:
Smaker det kokos av det eller har det en mer nøytral smak? Er ikke så veeldig glad i kokos jeg da.....:confused:
Newstart sa for siden:
Smaker det kokos av det eller har det en mer nøytral smak? Er ikke så veeldig glad i kokos jeg da.....:confused:
Olive Oil sa for siden:
Det smaker kokos, ja.
lille_trille sa for siden:
Jeg syns ikke det smaker så mye kokos. Er ingen bakemester, men pleier å lage vafler. De smaker ikke kokos :)
nellie sa for siden:
Synes det smaker litt kokos. Ikke noe overveldende kokossmak, men.
Newstart sa for siden:
Hmmm kanskje jeg bare skal prøve det likevel....:rolleyes:
amnesia sa for siden:
Jeg har brukt noen ss når jeg lage lapper, og lappene ender ikke opp med å smake kokos! Men det kommer vel sikkert an på hvor mye du har i og ;)
Frk Cornelia sa for siden:
hvor får man tak i dette?
lille_trille sa for siden:
Jeg har kjøpt kokosmel på helsekost.
Frk Cornelia sa for siden:
Ok. Så det kostet over 100 kr for en liten pose? Finnes det noe billigere?
littleme sa for siden:
Jeg liker i utgangspunktet ikke kokos. Liker ikke kokosboller, kaker og diverse med kokosstrø. Har ikke smakt kokosmelk eller noe sånt, men kokosmel går helt fint. Det er faktisk kjempegodt :)
marjusen sa for siden:
jeg synes ikke det smaker så veldig kokos, men litt. jeg liker kokos og da, men sambo takler ikke kokossmak og hun smaker med enagng om jeg har laget noe med kokosmel. så spørs vel hvor ømfintlig du er:D
lifejack sa for siden:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.