Bollemor sa for siden:
hei.. Bare lurer litt på hva dere spiser for få opp fettemengden? Sliter litt med å spise nokk fett jeg.. Er dere opp i 75% fett,20 % proteiner og 5% karb?
Bollemor sa for siden:
hei.. Bare lurer litt på hva dere spiser for få opp fettemengden? Sliter litt med å spise nokk fett jeg.. Er dere opp i 75% fett,20 % proteiner og 5% karb?
langaard sa for siden:
Jeg tar tilskudd av udos choise, 30ml hver dag:)
Regret sa for siden:
cocosa i grønn te :) Da går protein % ned og fett% opp ;)
LibraGirl sa for siden:
cocosa hver dag å noen ganger drikker jeg fløte :)
Bollemor sa for siden:
men er grønn te bra? Har fått hørt at det var en stopper jeg.. Jeg tok grønn te med cocosa tidligere sjøø og det gikk faktisk. Liker egentlig ikke cocos smaken jeg:p
Regret sa for siden:
Grønn te er vanndrivende og bare bra :) Liker du ikke kokossmaken i cocosa, så finnes det uten smak også.
Livsglede sa for siden:
Signerer de andre her cocsa i kaffien. Tar 1 ts 2-3 ganger daglig sammen med litt fløte i kaffien. Lager ellers litt kos av cocosa, hakka paranøtter og kakao + bittelitt søtning som jeg bare blander, lager en rund kake på bakepapir setter kaldt og nyter sjokoladen med cocos og nøttesmak.
Ellers så er jo eggemelk en fin måte å få i seg fett på. Noen liker det bedre enn cocosa. Så bare prøv deg frem:D
Nupsida sa for siden:
Når jeg lager mat så har jeg ofte ekstra fløte/smør/olje/ost osv i for å få mer fett i maten, men siden jeg nå fortiden lager mye shakes (altså ikke pulver, men hjemmelagede) som inne holder masse masse fett, så jeg får kanskje i meg litt for mye fett, hihi :P
Bollemor sa for siden:
hva slags shaker er d???;D
lucifine sa for siden:
Ja det lurer jeg også på!
Nupsida sa for siden:
nadjasin.blogg.no/1307377900_drlig_samvittighet_og.html Her er en jeg bruker jevnlig :) Oppskriften er på lavkarbo-bloggen min :P
lucifine sa for siden:
Nais farge på den!
Nupsida sa for siden:
Hehe, ja en smule fargerik kan en si :P
Batillip sa for siden:
:o Jeg sliter med det motsatte.
Bollemor sa for siden:
for mye fett?? hva spiser du??:D
Jeg spiser generelt litt for lite mat jeg da:S
Bollemor sa for siden:
såg kjæmpegod ut:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.