< Tilbake til oversikten

Spørsmål om forumet...

Restart sa for siden:

Jeg er visst helt surrete i hodet mens jeg trapper ned på disse karbohydratene, for nå finner jeg plutselig ikke frem overalt på forumet igjen...

Hvordan finner jeg tilbake til de innleggene jeg har skrevet eller kommentert hvis jeg ikke husker overskriften i farten?

Det kom opp en side da jeg tittet litt rundt i stad da jeg fant igjen en liste med mine egne innlegg, men finner ikke tilbake til den...:o

Det er jo hyggelig å kommentere de svarene folk har tatt seg tid til å gi, og jeg vil jo ikke overse innleggene.. men den listen klarer jeg ikke å lete meg frem til igjen.

Så nemlig raskt i stad at det var en som hadde kommentert noe jeg hadde skrevet, og vil jo gjerne takke henne, men fikk ikke med meg nicket i farten, og det ligger ikke under Private meldinger... (der har jeg kontroll..)

Unnskyld at jeg roter sånn her nå, men jeg så da den siden i stad, og nå er den helt borte for meg.

Ligger ikke under uleste innlegg, for det er jo alle nye innlegg.

Mente det var en liste med bare de innleggene jeg selv hadde deltatt i, og jeg vil jo få takket hun som kommenterte det...

Blir forvirra av meg elv nå, og håper dette gir noen mening for dere drevne. Sukk. Flaut.

Carisma sa for siden:

Klikk på kontrollpanel, helt til venstre på den grønne linja øverst :ja:

Restart sa for siden:

Så bra!!! Der!!
Og så håper jeg det blir lagt inn mange nye innlegg så fort at denne tråden kommer så langt bak på lista at ingen rekker å lese det...:o

Men det var supert. Takk!

lille_trille sa for siden:

Jeg virra også litt rundt her til å begynne med. Har ikke erfaring fra andre fora heller, men det kommer med tiden. Bare å trykke i vei :klem:

Restart sa for siden:

Takk for forståelsen! :)

Ja, jeg skal få kikket litt mer rundt her, men hver gang jeg har prøvd hittil har jeg bare kommet over så mange fine innlegg jeg har blitt konsentrert om i stedet for, eller funnet et par fristende oppskrifter eller noe, men jeg er snart oppdatert.

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.