Jeg er ikke typen som omtaler meg selv som f... ,jeg liker ikke slike ord. Jeg er kraftig,rund eller kanskje litt overvektig.
Feit, høres fryktelig vulgært og voldsomt ut i mine ører..
Det er kanskje på tide og se sannheten i øynene? Jeg veier mer en mange menn. Jeg er i elendig form. Ting som ikke burde være travelt ER travelt..
Jeg gikk ned nesten 10kg i fjor, med masse mosjon. Nå er nesten all vekten tilbake.. Jeg føler at jeg sitter i sofaen og bare forfaller..
Gud gi meg styrke, gi meg motivasjon, gi meg kunnskapen og viljen!!!!!!!!!!!!!!
og der har du meg i mars i år. Var veldig nedfor og trodde jeg kunne bare gi opp. Feit og ufin resten av livet.
Men så minnet noen gode venner meg om lavkarbo og tipset om forumet her og vips, så var jeg i gang.
Små steg. Sett deg inn i ting. Les og spør her inne (utrolig mangen snille kloke og hjelpsomme mennesker). OG ikke være for streng med deg sjøl i begynnelsen.
Beste tipset jeg kan gi deg, utenom kostholdet, er trening.... Det kan være tungt å komme igang, men gud bedre så mye mere energi man får når man først har kommet i gang.. Trener selv zumba 2 dager i uka, og bodypump en gang, og jeg har nå såååå mye mere energi enn før :):)
Velkommen inn, og lykke til! Bruk forumet for det det er verdt, og spør om du trenger noe kunnskap, kanskje vi kan hjelpe - så slipper vi å bry gud med slike små bagateller ;)
Min erfaring er:
En dag må være den første til å starte et nytt liv!!!
Javel, så har kiloene kommet tilbake. Men det trenger ikke komme flere. Ta et steg om gangen og ikke rakk ned på deg selv hvis du sprekker en dag eller ligger på sofaen en hel kveld. Det er bare å starte på ny frisk neste dag:D
Lykke til, vi er mange i samme båt!!!:):):)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.