Skriker kroppen min. Lurer fælt på om det er en reaksjon på vektnedgangen? Har lyst på godteri og småkaker, enda jeg vet det vil gjøre meg dårlig og ikke smake like godt som hodet mitt tror. Så kanskje det er bare kaputten som trenger en justering?
Er det andre som merker noe gumlelyst på alt mulig fy etter en tid?
Jeg nekter å falle for fristelse, det er alt for slitsomt å gå i ketose igjen (hodepine ect altså)...
Spiser du kanskje for lite mat og spesielt da for lite fett? For lite fett i maten på lavkarbokosthold kan gi søtsug så det holder :) Spiser du deg derimot god og mett på gode proteinkilder (feit entrecote) med godt med fett (bearnaisesaus) attåt er det vanskelig og få søtsug er min og mange andres erfaring :)
Så lenge jeg får i meg nok fett, så får jeg ikke lyst på karbohydrater og sukker. Bortsett fra pms-perioden. :rolleyes: Da har jeg lyst på all mulig junk, uansett. Men, som du sier, ikke fall for fristelsen, for det er ikke verdt det. Så for meg er det viktig å spise nok fett for å holde kh-trollet unna. :)
[color=purple][/color] Lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.