Tenker litt på å etablere en enkel liten lavkarbo lunsjbar/take-away/kiosk i Oslo. Har nettopp begynt å leke med tanken så jeg sjekker litt med dere. Kanskje noen her har et kult navneforslag?
Vet vi noe om hvor mange i Norge som følger lavkarbodiett?
Jeg vet at Fedon samarbeider med flere kantiner i Oslo og snart klinker vel dagligvareforretingene til med et større vareutvalg, så jeg tror bølgen har kommet for å bli. Tror dere det er et behov for en rendyrket lowcarb Cafe/kiosk i Oslo? Tenker på å kanskje lage et konsept som kan bygges ut i flere byer.
Da har vi et sted vi kan møtes på treff:D
Vi har snakket om det flere ganger her inne, at vi skulle ønske det var Lavkarbe-steder. Det finnes visst et sted i Arendal.....
Det hadde vært topp....tror det hadde slått ann veldig...men heller lunsjbar/cafè en kiosk.....men tror nok det hadde vært mer populært på oslo vest??eller midt i sentrum(stortinget/national)....
Egentlig rart fedon ikke har gjort noe sånt.....
Lykke til....og hvis du først gjør noe sånt så vil jeg veldig gjerne ha jobb assa....=)
Det er utrolig vanskelig å finne god, lavkarbo frokost og lunsj. De fleste kafeer og lunsjstedene har jo bare "høykarbo" alternativer... Jeg har måttet spise Lindberg-bar fra helsekostforretning i nærheten av jobben (i Oslo sentrum), og det er IKKE tilfredsstillende. Det hadde vært skikkelig bra å kunne kjøpe lavkarbo ute. (Jeg er typen som ikke ville finne på å lage matpakke...)
Gjerne take-away, så jeg kan ta med meg maten på jobben hvis jeg har dårlig tid!
Og jeg driver gjerne Trondheims-avdelingen din :D
Hold oss oppdatert da -dette er kjempespennende!! Skal være trofast kunde når jeg er i Oslo, det er helt sikkert :)
Dette var dagens beste nyhet -håper virkelig du slår til og utvikler dette konseptet (slå til NÅ ellers dukker det sikkert opp innen 1-2 år).
En ting du bør satse på i samme slengen forresten er take-away (all slags low-carb retter for oss som har latskap-tendenser :p )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.