< Tilbake til oversikten

Helt ny til lavkarbo

majabo sa for siden:

Hei. Jeg er da helt ny til lavkarbo diet og har noen sporsmaal som haapet noen kunne hjulpet meg med. har alltid provd aa hat et ganske sunt kosthold med mye gronnsaker, frukt, knekkebrod og mye fisk. Men har og holdt meg langt unna alt som hetter fett. drakk kun smummet melk, ingen ost utennom CC. spiser og lite eller ikke noe kjott utenom kylling. spiser og mange frukter til dagen. saa lurer no paa va jeg bor legge om, kutte og kanskje spiser mer av ?

Nerthus sa for siden:

Hei og velkommen!

Start med arnakristins nybegynnertråd,

Der finner du masse info en nybegynner har behov for :) Litt ned i tråden finner du linken til "lavkarbo på 3 minutter" som er et fint start-utgangspunkt :) Ellers kan du også lese en fin artikkel som forklarer lavkarbo på en enkel måte, nemlig Vegard Lysnes "hva er lavkarbo".

Lykke til!

lille_trille sa for siden:

Heisann og velkommen. Nybegynnertråden er genial. Arnakristin har lagt ned et ubetalelig arbeid her som mange har hatt god nytte av. Ellers så er det bare å spørre rundt om du lurer på noe.
Lykke til :heia: :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.