Det forrige innlegget mitt forsvant litt fordi jeg hadde glemt å tryke "husk meg" og ble logget ut, men jeg skriver det raskt igjen, for jeg må jo ha litt selvironi oppi det her, og tok meg vel i å riste litt på hodet av meg selv nå.
Skulle nemlig veie meg, og passet på å ta av smykkene... :o
Nå er det jo snakk om noen kilo jeg har å jobbe med her, og da hadde nok ikke de to øredobbene spilt noen avgjørende rolle...:D
Og på samme måte smørte jeg faktisk matpakke før legetimen der jeg måtte veies, for å kunne spise den på vei ut i stedet for...
Alt for å unngå noen gram..:o
Men hvis det bare er meg er jo dette enda pinligere... :)
hehe.. må le litt da. Du er såå søt.
I januar fjerna jeg livmora. Etter noen dager gikk jeg på vekta, og jaggu... hadde gått ned litt over 2 kilo.
Måtte inn på nettet for å sjekke hvor tung livmora var, for å se om det var den som var årsaken... hehe.. Den veier bare noen få gram :)
Jeg går på vekta om morgenen etter at jeg har vert på do, og før jeg spiser/drikker.
Stå på!! Dette klarer vi!!
Ønsker deg en super dag :)
Aldri vært så glad for å gjøre husarbeid heller.
Her skal det tydeligvis forbrennes!
Og selv om det sikkert er begrenset hvor mye jeg går ned i vekt av å rydde et skap blir det jo fint da. :)
Og så sant jeg ikke gjemmer noen kokosboller eller sjokolade eller noe inni skapene der først taper jeg jo i hvert fall ikke noe på å prøve.
Så gjerne med Ekstreme samlere eller noe sånt på i bakgrunnen rydder jeg i vei.
Åjo, dere vet jo, ALT teller! Så her stripper vi ned til det minste, veiing på morgenen etter toalettbesøk, før inntak av vann og vitaminer, og opp og ned av vekta flere ganger for å være sikker på å få det "rette" resultatet. :D
Verden vil bedras!! Og "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme."
Så dette er du langt ifra alene om, Restart!! ;D
Alt jeg skal gjøre, det være seg legetimer, fysiotimer eller whatever legger jeg alltid til slutten av dagen etter jobb. Det sier seg selv at det ikke lukter timotei av føtter som har tilbragt en hel arbeidsdag i tette sko, spesielt ikke på vinteren :rolleyes: Klok av skade tar jeg alltid med en flaske bodyspray og et par rene sokker når jeg har slike avtaler på slutten av dagen hvor skoene må av :o
Forstår den veldig godt! Eg har stått med føtene i vasken på jobb ein gong tidlegare, og skrubba, fordi eg skulle til fotpleiar etter endt arbeidsdag. :o
Hihi, det var jo litt VEL smør på flesk! :lol: Eg skrubba berre mine då, for så å få føtene rett i plastposar med skrubbgreie hos fotpleiaren. :rolleyes: Fotpleie er verkeleg godt! Slikt burde ein gjere ofte nok!
Å, som jeg kjenner meg igjen. Av og på vekten mange ganger, i et lite håp om å få et lavere tall. Og alltid like usikker på hvilket tall jeg skal gå for hvis jeg får ulike tall...
Sitter her å ler :stortsmil for en herlig tråd ;) kjenner meg igjen i det meste her..hihi....tom det å fikse føttene før jeg skal til fotpleier:p ...og alt av smykker og klær skal selvfølgelig av før jeg veier meg+dobesøk først :ja:
Du har virkelig gjort denne dagen god for mange, Restart. Flira høyt mange ganger. Hærlige historier... så du ser; du er ikke aleine, men du er tøff som setter ord på det :D
I dag våkna jeg, gikk på toa, kledde på meg, og begynte å lage frokost før jeg kom på at jeg skulle ha veid meg.
Inn på badet, av med klærne, opp på vekta. Ikke helt fornøyd, men jeg skylder på lite vann, mye salt og vin i helga... Forresten, slo det meg, jeg må på do igjen... Jeg på do, opp på vekta igjen, og tror dere ikke jeg hadde GÅTT OPP en hekto fra første veiing to minutter før????
Artig tråd:lol:
Når jeg skal på vekta hos legen er jeg nøye med hvilke klær jeg har på. Helst lettest mulig:p Og ja, skipper frokosten!! Kan ikke risikere en halv kilo for mye:) Veging først - mat etterpå.
OBS!! OBS!! Husk å puste godt ut før du holder pusten! Tenk på hvor mange liter luft som det faktisk er plass til i lungene! Det MÅ jo veie noe det også!!! :p :D
Her i gården er det nesten sånn at jeg vurderer å klippe av meg håret bare for å se vekta gå nedover nå. Har stått på stedet hvil siden jul - og er sikker på at langt, tungt hår er med på å trekke vekta opp. XD
Ha,ha hva gjør vi ikke for å se resultater:D Har selv tatt en lang dusj kevlden før veiedag, barbert meg her og der, skrubba og peelt kroppen, her skal alle "gram" fjernes:D Viktig å få vasket hår slik at dette er tørt dagen etter, for det er tross alt veiing. Viktig å få gått på toalettet dagen før også, slik at alt er på stell og selv en G-streng truse er for "stor" når vekta skal inntas. Så alle smykker tas av, trusa spennes vegg imellom før vekta inntas med nytt håp om at den viser noen gram mindre enn sist uke:D Vi er vist flere som er utilregnelige i gjerningsøyeblikket når vi skal på vekta:D ha en nydelig sommer allesammen, med eller uten veiing:p Husk vekta er kun et målbart tall, trivsel er jo det som er viktigst.
Jeg ler og ler. Denne tråden har virkelig gjort dagen bra. Syns jeg ser for meg gjengen her som skal på vekta... hihi...
Men som Livsglede sier så er det jo trivselen som gjelder.
Dette er et supert forum der det også er mange veldig seriøse tråder, så jeg vil takke Restart for at hun sa høyt det vi alle tenker. Trodde det var bare meg som var koko på veiedagen.
En stor :klem: til alle sammen :)
Neida, lille_trille, vi er fleire i gjengen! Koko deluxe! Men dette vektgreiestyret har verkeleg berre vore eit onde i så mange år... Så det sit i enda, heilt sidan eg var 10-12 år.
Så takk til TS for denne tråden! Ufarleggjere det litt!
Har vært innom mange av disse jeg også, men kjenner ei som barberte både legger, armhuler og sør for navelen i håp om å få et bedre resultat på veiedagen.
Ps! Hadde ingen virkning. Sikker pga at hun hadde vasket håret, hahaha!!!!
Å vaske håret er ingen spøk!
Mulig jeg har mye hår, men jeg veier 400g mer med håndkletørt hår enn før jeg hopper i dusjen. Uten håndkle, vel og merke. :p
Det er ikke bare deg. Jeg venter til etter jeg har tisset jeg, før jeg går på vekta. :p
Cassiopeia, det var jo kjemperart! Jeg opplever at tiss veier mye, men den vekta jeg bruker virker ganske nøyaktig da..det kan vel være forskjeller der og.
Sitter her og tenker på alle de rare ideene jeg har ang vektbestigning.....de fleste er nevnt, men tror det mangler en.
Jeg lister meg forsiktig opp, først et ben foooorsiktig før jeg smyger det andre benet opp. Akkurat som om vekten blir lavere av det, haha!!!!
Huff, ble helt flau av meg:) :)
Dette endte med lattrkrampe, og jeg kjenner meg igjen i mye...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.