< Tilbake til oversikten

Ny sjokolade?

t75 sa for siden:

Hei vet ikke om jeg skriver dette på riktige plassen nå? Men jeg MÅÅÅ bare få gi dere navnet på en sjokolade jeg har funnet.Jeg jobber i Mix og har derfor muligheten til å snuse litt rundt i butikken på sjokoladene.Å jeg fant!!!! SWISS PREMIUM,chocolat stella står det på den.Ikke tilsatt sukker og det beste av alt 28 g karbo pr 100 g.NAM,NAM denne smakte himmelskt.Veldig likt freia sin helnøtt:) Ikke tull engang!!!Er dette kansje gammelt nytt:confused:
Kansje dere har hørt om denne for lenge siden,men denne må dere bare smake på. :D
Som dere ser jobber jeg i Mixbutikk med MASSE nammenam,men flink som jeg er "bare se ikke røre" eller det vil si røre må jeg jo og for i går fyllte jeg på med smågodt,og jeg fikk luktet på masse gode lukter og jeg var fornøyd med det:D

Karin sa for siden:

Betyr det at det er nøtter i den??? Hørtes kjempegod ut i alle fall - den må absolutt prøves! Men du som jobber i Mix, vet kanskje (eller kan finne ut) hva som er i det sukkerfrie snopet deres?

t75 sa for siden:

Ja det er hasselnøtter i den..nam.
Jeg vet ikke hva som er i det sukkerfrie snopet (smågodtet regner jeg med du mener)
Men skal jammen prøve å finne det ut.Kommer tilbake på det!

boble sa for siden:

Denne har jeg prøvd! kjempegod.

Iset sa for siden:

STELLA ja, den er det mange her inne som har forelsket seg i. Det er flere typer av den, jeg liker best den med crunch. :D
Vi selger den i helsekosten og.

MHM sa for siden:

Stella er den beste sukkerfrie sjokoladen på smak synes jeg. Og etter min vurdering må det være den som gir lavest GI og nettocarbs også, i.o.m det er brukt både laktitol og aspartam/acesulfam K. Laktitol har GI på ca. null, i motsetning til maltitol som har GI på 25. Stella kan ikke påvirke blodsukkeret det døyt!

t75 sa for siden:

Å ja!! la dette stemme!! Jeg er så grusomt glad i sjokolade og veldig kresen:p . Hadde ikke trodd en "ja" sjokolade smakte så godt;)

pysa sa for siden:

har alle mix butikkene denne.... skal lete med en gang!!

magdalena sa for siden:

Den er himmelsk god,og fullverdig erstatning for helnøtt,ja,men alt med måte er stikkordet.Ikke noe særlig å fly på do i eningen;) Så er den ganske dyr,men god:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.