lenore80 sa for siden:
Atså.....hvordan kombinerer dere nedturene som kommer med induksjon med arbeid og sosialisering? Har mest lyst å krype under dyna og bli der i to uker! Har holdt på i en uke nå.:confused:
lenore80 sa for siden:
Atså.....hvordan kombinerer dere nedturene som kommer med induksjon med arbeid og sosialisering? Har mest lyst å krype under dyna og bli der i to uker! Har holdt på i en uke nå.:confused:
Lindemor sa for siden:
Dette er et godt spørsmål og jeg venter spent på svar fra de som har lenger fartstid og mye mer erfaring enn meg. Jeg er helt fersk i gamet og startet opp sist søndag. I dag, på dag 6, er jeg ute og kjører. Tullete i hode, trett, helt tom på trening og faktisk er det eneste jeg har lyst til er å krype under dynen og sette "ikke forstyrr" skilt på soveromsdøren.
Jeg er for tiden i rehabilitering og ikke i jobb, men jeg har 5 barn hjemme som ha skolefri og bare det er litt i overkant akkurat nå...
lenore80 sa for siden:
Ooooohhh....hutre, hørtes mildt sagt slitsomt ut, hehe! Hjalp faktisk litt :p
Masse lykke til videre:D
Rin sa for siden:
Atkins induksjon?
Med "nedturer", mener du psykisk/fysisk? Og er det snakk om å ha gått rett på induksjon fra et tidligere "normalt" kosthold - altså, at det er ketose-overgangsplager? :) I så fall så er det ikke mye annet å gjøre enn å bite tenna sammen og holde ut og vite at det går over snart! - Og evt ta en paracet, og fikse en ekstra god matbit som trøst.
Eller så kan det være en tanke å gjøre en litt mer gradvis nedtrapping av karbohydrater enn en sånn plutselig overgang - kan være lurt hvis man virkelig blir slått helt ut av spill med hodepine og sånt mens kroppen er forvirret og må finne ut at den skal hente energi fra et annet sted enn den er vant til...
lenore80 sa for siden:
Mener mest fysisk, men blir litt psykotisk av det, hehe. Har holdt ut en uke nå, så jeg gir meg ikke nå, får vel bare bite tenna sammen da....gæh! Litt praktiske problemer i tillegg med tanke på løs mage og jobb, skal snart på jobb så det blir spennende:p
lenore80 sa for siden:
Takk for svar forresten:)
Conjurier sa for siden:
egenmelding/sykemelding ?
lenore80 sa for siden:
Uff nei, det føles litt feil...
Rin sa for siden:
Løs mage kan kanskje unngås ved å trappe litt mer forsiktig opp på fett. ;) Plutselig økt mengde fett i kosten resulterer ofte i sjokkert mage!
Vidundra sa for siden:
Denne signerer jeg på! :rolleyes:
silje21 sa for siden:
jeg også!! :p
Livsglede sa for siden:
Me 2:D
lenore80 sa for siden:
får vel gjøre det jeg også da:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.