< Tilbake til oversikten

Hva synes dere om dette?

mama67 sa for siden:

Uff, sånne filmer orker jeg rett og slett ikke se på! Det er bare grusomt. Så jeg later som ingenting og spiser kylling likevel:o

Huldr sa for siden:

Fæle bilder :( Tror ikke alt dyrehold er slik, men jeg blir minnet på å være mer bevisst på å kjøpe kjøtt fra etisk forsvarlig produksjon. For det finnes fæle tilfeller i Norge også, husker at det ble avdekket en tragedie med kyllingproduksjon for et par år siden. Disse kyllingene var blitt solgt via Rema en god stund. Kyllingene sto i sin egen møkk og hadde fått sviskader av ammoniakken.

Greddy sa for siden:

uten å ha sett filmklippene, så tipper jeg det er veganer propaganda disse to linkene fører til :p

Huldr sa for siden:

Spiller det noe rolle? Bildene taler for seg ...

HenrikBooe sa for siden:

Jeg personlig spiser kjøtt, så jeg kan ikke si jeg er noe vegiterianer i det hele tatt. Men blir ganske irritert og lei meg når dyr skal bli behandlet på en slik grusom måte før slakting. :(

Det er sikkert ikke slik overalt, men jeg tipper at det er mange steder det er slik. Men hvem vet?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.