< Tilbake til oversikten

Nå har jeg klart 9 kg på 2 Mnd.. Jeg er så lykkelig

Dolly sa for siden:

Det er jeg ganske stolt over.. Jeg begynte på 75,5... Sist gjan begynte jeg på 82,6 og klarte 10,3 på 2,5 Mnd... Kanskje jeg klarer slå min rekord nå... Jeg veier 66,5 og er kjempefornøyd... Ingen tvil Om at lavkarbo er for meg... Må snart legge ut noen bilde og tenker jeg... Det er så motiverende at alle legger merke til det

12% av vekta mi er vekke nå...

Lagt bilder i innlegg #9

Tallulah sa for siden:

Gratulerer! :)
Veldig motoverende å lese i allefall :)

Vidundra sa for siden:

Hurrah! Så flink du er! :)

Karissima sa for siden:

Gratulerer så masse :heia:

Cirius sa for siden:

Så utrolig flink du er :heia:

Lindemor sa for siden:

Gratulerer så mye! Må være en deilig følelse ja! Nyt og klapp deg selv på skulderen! Hurra! :D

Batillip sa for siden:

Kunne du slengt ut utviklingen, tusen takk?

Bøtt sa for siden:

:heia:

Kjempe bra:heia:gratulerer så mye:ja:

Dolly sa for siden:

Får oppdatere med bilder her har vert kamerasky så det er ikke så mange utenom noen ei veninne snek seg til å ta av meg i påsken...

De ble litt store men samme det...

De første bildene er 9 kg siden

I dag på 2 mnd dagen:)

fiffi sa for siden:

Så utrolig flink du har vært! GRATTIS!:heia:

Har du telt kalorier?

Bøtt sa for siden:

Flott du er :heia:

Dolly sa for siden:

Tusen takk!!!

Har ikke telt kalorier nei

Hircine sa for siden:

Så fantastisk flink du er! Nå ble jeg virkelig imponert OG inspirert! jeg begynner selv på 77,6kg denne gangen og skal allerførst ned til 65 så tar jeg det derfra. Gleder meg til å få like flat mage som deg ;) OG like definert hals fra haken ;) GRATULERER!

beths sa for siden:

Wow!

Okie sa for siden:

:heia: Woohoo! kjempe!

Livsglede sa for siden:

Grattis...... hva spiser du på en dag sånt ca? Er alltid kjekt å se en ca meny fra andre:) Gir litt innputt og nye ideer somregel.

Trixie sa for siden:

Gratulerer med ny kropp! :D Så flink du har vært! :)

Tufso86 sa for siden:

Fantastisk! Du ser kjempeflott ut!

Eucalyptus sa for siden:

:heia: Gratulere med flott nedgang:)

Sus Scrofa sa for siden:

Så kjempeflink du har vært!! Gratulerer!! :D :D

Du må gjerne skrive litt om veien hit. Hva har du gjort, hva har du spist, hva har vært vanskelig osv. Gøy å lese fra noen som har hatt så positiv utvikling!

lucifine sa for siden:

Rene rypa joe!! :heia:

fett-nok sa for siden:

Gratulerer med strålende resultater:)

:heia: :heia:

Dolly sa for siden:

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger må bare si se på tickeren min i dag, 10 kg lost på 2 mnd og 1 dag etter å ha ligget flere uker stille på 67,2-68,2 løsna vekten sjikkelig

Dolly sa for siden:

Skal prøve...
Jeg har spist mye kjøtt, lite grønnsaker for jeg rett og slett ikke liker det.... Litt hakkede tomater og litt blomkål... tar grønnsakbjørner for å kompensere litt

I begynnelsen spiste jeg mye pølser på jobb ol, men nå går det i osteknekkis av kavli baconost, med smør og ost..

til kos lager jeg trollkrem med cocosa og bringebær nesten ingen karber:)

Det var nedtur når vekten stod stille i nesten 3 uker, så jeg tok en dag med planlagt utskeielse og økt karboinhold sist lørdag og krysset fingrene for at det skulle virke, og det gjorde det... Ellers har jeg drukket alkohol noen ganger og det har gått fint...

nå skal jeg også begynne å trene for å stramme mer opp kroppen

Bollemor sa for siden:

Gratulere så masse:D

LIBBA sa for siden:

Du har virkelig vært kjempeflink.
Gratulerer så mye. :blomster:
Godt jobba. :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.