Det er jeg ganske stolt over.. Jeg begynte på 75,5... Sist gjan begynte jeg på 82,6 og klarte 10,3 på 2,5 Mnd... Kanskje jeg klarer slå min rekord nå... Jeg veier 66,5 og er kjempefornøyd... Ingen tvil Om at lavkarbo er for meg... Må snart legge ut noen bilde og tenker jeg... Det er så motiverende at alle legger merke til det
Så fantastisk flink du er! Nå ble jeg virkelig imponert OG inspirert! jeg begynner selv på 77,6kg denne gangen og skal allerførst ned til 65 så tar jeg det derfra. Gleder meg til å få like flat mage som deg ;) OG like definert hals fra haken ;) GRATULERER!
Du må gjerne skrive litt om veien hit. Hva har du gjort, hva har du spist, hva har vært vanskelig osv. Gøy å lese fra noen som har hatt så positiv utvikling!
Tusen takk for koselige tilbakemeldinger må bare si se på tickeren min i dag, 10 kg lost på 2 mnd og 1 dag etter å ha ligget flere uker stille på 67,2-68,2 løsna vekten sjikkelig
Skal prøve...
Jeg har spist mye kjøtt, lite grønnsaker for jeg rett og slett ikke liker det.... Litt hakkede tomater og litt blomkål... tar grønnsakbjørner for å kompensere litt
I begynnelsen spiste jeg mye pølser på jobb ol, men nå går det i osteknekkis av kavli baconost, med smør og ost..
til kos lager jeg trollkrem med cocosa og bringebær nesten ingen karber:)
Det var nedtur når vekten stod stille i nesten 3 uker, så jeg tok en dag med planlagt utskeielse og økt karboinhold sist lørdag og krysset fingrene for at det skulle virke, og det gjorde det... Ellers har jeg drukket alkohol noen ganger og det har gått fint...
nå skal jeg også begynne å trene for å stramme mer opp kroppen
Du har virkelig vært kjempeflink.
Gratulerer så mye. :blomster:
Godt jobba. :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.