Hei!
Vi er to gutter som er 20 år som har tenkt lite på kosthold,og heller hatt et stort alkoholinntak og mye fast-food. Vi har nå tenkt å endre på matvanene våre,men har liten kunnskap om hva som er bra og hva som er dårlig å spise. Ingen av oss er overvektige,men vi kan vel trygt si at vi ikke er spesielt veltrente. Derfor har vi satt oss som mål å gå ned en del kilo. Vi er begge aktive,så det er først og fremst kostholdet som virkelig må forbedres.
Vårt største problem er at vi ikke har noen spesiell plan å gå etter.
Håper dere kan komme med masse flotte tips til oss,alle vil bli tatt imot med stor takknemmelighet og glede:)
Nå vet ikke jeg hvor mange kilo dere skal gå ned, men for min egen del har jeg gått for et egenkomponert ketogent kosthold, dette gjør at jeg ikke har behov for søtt lengre og gjør det lett for meg å fortsatt holde et lavt antall karber.
Så lenge dere ikke er overvektige og også er ganske aktive, tror jeg dere vil komme langt med å holde dere til det som står i den første linken til Conjurier LCHF på 3 min.
Det er en genial liten liste og ja- mat, litt- mat og nei- mat som er enkel å forholde seg til! :)
Lykke til med kostholdsomleggingen!:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.